joZa Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Topic sier vel det meste, noen som har peiling på når Opera 7.50 kommer? Min post nr. 100!!! Lenke til kommentar
PT Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Tror ikke det er fastsatt noen dato enda, men akkurat nå kjører jeg med opera 7.50 preview og jeg kan ikke akkurat si at jeg liker det Lenke til kommentar
ap1978 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Det kommer når det er ferdig. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Tror ikke det er fastsatt noen dato enda, men akkurat nå kjører jeg med opera 7.50 preview og jeg kan ikke akkurat si at jeg liker det Hva er ulempene med det da? Er det fullt av bugs siden det er en beta? Digger 7.23, det må jeg si! Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Tror ikke det er fastsatt noen dato enda, men akkurat nå kjører jeg med opera 7.50 preview og jeg kan ikke akkurat si at jeg liker det Hva er ulempene med det da? Er det fullt av bugs siden det er en beta? Digger 7.23, det må jeg si! Bugs la jeg ikke så veldig mye merke til, men alt var så forandret... Greit nok at det var noen nye og nyttige funksjoner, men de veier på ingen måte opp for alt det nye drittet de har innført! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Bugs la jeg ikke så veldig mye merke til, men alt var så forandret... Greit nok at det var noen nye og nyttige funksjoner, men de veier på ingen måte opp for alt det nye drittet de har innført! Hva er det egentlig du sikter til, PT? Jeg leste at du syntes det i den andre tråden om Opera 7.5 også, men hva er gale med Opera 7.5? URL til betaversjonene: Microsoft Windows Linux, Solaris og FreeBSD Lenke til kommentar
uranus Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg liker ikke 7.50. Menyen er en av tingene jeg syntes ikke skulle blitt forandret. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 digger Opera! Etter å ha brukt Opera og så gå tilbake til MS Explorer føles det ut som du går fra BMW til Lada ! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Men også motsatt, tar litt tid å bli vant med Opera, hvis man alltid har brukt IE. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Men også motsatt, tar litt tid å bli vant med Opera, hvis man alltid har brukt IE. Men så er det også verdt det da Lenke til kommentar
Crack Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Må si jeg hadde store forhåpninger til Opera 7.5 Preview 4, men etter å ha brukt ti minutter på å fikse oppsettet fant jeg ut at det fle helt knust bare man starter Opera på nytt Fikses sikkert, men det er nok til at jeg ikke bruker denne nye utgaven Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Må si jeg hadde store forhåpninger til Opera 7.5 Preview 4, men etter å ha brukt ti minutter på å fikse oppsettet fant jeg ut at det fle helt knust bare man starter Opera på nytt Fikses sikkert, men det er nok til at jeg ikke bruker denne nye utgaven Ble ikke oppsettet lagret? Hmm.. merkelig. Alle mine endringer blir lagret. Kan du ikke bare kopiere over toolbar.ini-filene så beholder du ditt gode gamle 7.23-oppsett? Du mister dog noen nye knapper da. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Og når det gjelder 7.50 Final så gir Opera aldri ut noen slipppdatoer, men til sommern.. August er det mange som forventer den. 7.5 er ikke i beta-stadiet enda, så det er bare å smøre seg inn med tolmodighet. Edit: Jeg ble netopp informert om at det er en seriøs "toolbar"-bug i P4 og at denne er prioritert hos Opera. Endret 14. april 2004 av dan1el Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Må si jeg hadde store forhåpninger til Opera 7.5 Preview 4, men etter å ha brukt ti minutter på å fikse oppsettet fant jeg ut at det fle helt knust bare man starter Opera på nytt Fikses sikkert, men det er nok til at jeg ikke bruker denne nye utgaven Ble ikke oppsettet lagret? Hmm.. merkelig. Alle mine endringer blir lagret. Kan du ikke bare kopiere over toolbar.ini-filene så beholder du ditt gode gamle 7.23-oppsett? Du mister dog noen nye knapper da. En del av knappene jeg bruker i 7.23 forsvant, så da gikk ikke det :S Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Men også motsatt, tar litt tid å bli vant med Opera, hvis man alltid har brukt IE. Men så er det også verdt det da men når man er blitt vant me opera så _går_det_ikke_ann å gå tilbake! sitter på 7.5 preview, digger den! Firefox er heller ikke dum, men renderings motoren er blitt forbigått på noen områder. (Ihvertfall css, TROR eg, sikkert noen ting ff klarer medre o og...) Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Men nå ser det ut til å funke fint... Da blir det nok til at jeg bruker 7.5 P4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå