Minty123 Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) har tenkt å skjære ut noen viftegriller i toppen av kabinettet, er blitt vandt med stikksagen nå.. og trenger hjelp til mønster .. dette har jeg nå laget : noen som har forslag til noe litt kulere ? men alikevell ikke altfor avansert.. et stikksag blad er ikke sååå tynt.. Endret 18. januar 2004 av PandaMartin Lenke til kommentar
Thomas Hansen Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Synes det mønsteret du foreslo var utrolig tøft jeg men Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Bruk Dremel,vist du har en da ellers så kan du tegne opp på kassa å borre ut til du nesten er kommet til kanten og file det til,skulle funke vist du er stø på handa Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 ingen photoshop geeks som gidder å lage noen litt bedre forslag ? , trenger ikke være så nøaktig.. men bare et forslag til design. Lenke til kommentar
ExuZ Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 lag et hull med flammer rundt, det har jeg lyst til å gjøre med min vannkjøling, men jeg har bare en liten radiator så det er tvilsomt at jeg kommer til å gjøre det. men det bør jo også stå i stil til uskjæringen av vinduet ditt (om du har det) og resten av kabinettet Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 der har jeg lagd et nytt å bedre (synst jo jeg) utkast.. kommer med bilde av døren snart.. må bare tegne opp en skisse Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) der er døren.. ikke så mye innsikt at det gjør noe da.. Endret 19. januar 2004 av PandaMartin Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 der er nye toppen.. skjære inn det hvite blir vell mer praktisk en å lage noe i midten.. pluss jeg får 2 kule ninjastjerner driver nå å finpusser sidedøren.. men jeg vil ha forslag til en litt mer avansert ninjastjerne Lenke til kommentar
Daron Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 lite innspill til de siste viftegrillene dine.. de sperrer for veldig mye luft.. Åpningen i midten vil jo ikke ta unna noe luft da den blir sperret av senteret i vifta.. Viftegrillen bør være så åpen som mulig samtidig som den beskytter vifte/fingre... forslage her var forsåvidt bedre(i mine øyne ) kanskje med en litt mindre "stjerne" i midten? Lenke til kommentar
Thomas Hansen Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Forslag nr 2 var best! Disse var rett og slett RÅ Samme om den skyfler mindre luft, tror den viftegrillen har mer kosmetisk hensikt enn praktisk. Vi må få se bilde når grillene er ferdige GL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå