microkypex Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Noen som har opplevd det samme? Har flashet biosen og oppdatert alt av drivere men ingen ting hjelpe. Det som skjer er at den boote så kommer det opp feil melding om at den mangle div filer for å starte opp winxp. Og da må jeg restarte maskin et par ganger og da starte den opp. Har kjørt alt av test prog på pc men dem finner ikke noe galt med maskin eller opperativ systemet. + instalert xp x antall ganger Jeg kjøre med orginal klokke frekvens og ingen ting annet instalert på pc. Klare heller ikke å klokke den over 3 Ghz systemmet jeg har består av : ic7-max3 radeon 9800xt fra sapphire corsair 2x512 p4 2.8 800fsb Har dere noen forslag hva som kan være galt??? Endret 23. januar 2004 av microkypex Lenke til kommentar
TopFlite Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 du kan jo kanskje prøve å resette CMOS om det ikke er gjort, selvom jeg ikke har noe tro på det, men er verdt et forsøk Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Høres ut som hd'n er ute å vingler. Kjørt no ala scandisk? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Skudd i blinde: Mangel på filer bruker ofte å være et tegn på feil på rammen. Prøv og bare bruk en minnebrikke, og/eller lån en fra en venn om det ikke skulle fungere. Lenke til kommentar
feed Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Dersom du ikke har klokket noe høres det veldig rart ut. I slike tilfeller ved klokking er det pga. du har klokket for mye, enklest da i mange tilfeller er å klokke ned. Prøv å still ram timeren på 5:4 hvis den fra før står på 1:1. Lenke til kommentar
microkypex Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Ja da var hk fulstendig død. Neste stopp datakjeden.................... Har byttet strømforsyning/cpu/ram/gf.... Men hk e fullstendig dødt.. Takk til alle svarte.. Lenke til kommentar
microkypex Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Ja da var hk fulstendig død. Neste stopp datakjeden.................... Har byttet strømforsyning/cpu/ram/gf.... Men hk e fullstendig dødt.. Takk til alle svarte.. Ja da var det nytt kort på vei håper at jeg er mer heldig med det nye hk.. det vil vise seg på mandag.. All takk til datakjeden i tønsberg for virkelig bra service Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå