It's me Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Hva slags touchpad man liker er visst veldig varierende fra person til person. Personlig liker jeg å ha en litt. De glatte slites fort, og blir helt fucka. Det er iallfall mine erfaringer med pappas FujitsuSiemens amilo D. Lagge gjør den iallfall ikke. Om man liker den treg eller ikke stilles under "mus alternativer", så der ser jeg ikke problemet. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Hva slags touchpad man liker er visst veldig varierende fra person til person. Personlig liker jeg å ha en litt. De glatte slites fort, og blir helt fucka. Det er iallfall mine erfaringer med pappas FujitsuSiemens amilo D.Lagge gjør den iallfall ikke. Om man liker den treg eller ikke stilles under "mus alternativer", så der ser jeg ikke problemet. Jepp, det er kun min erfaring ja. La oss snakke om resten av maskina, paden er jo bare en liten del Faktisk så syns jeg den er rimelig stor for å være en centrinomaskin! (sammenligner igjenn med min Ultraportale Siemens maskin) og jeg syns dellmaskina er tung (3kg). Men kraften i pc`n er utrolig! Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Ja, og det er det jeg trenger... ytelse liksom. Når jeg har den hjemme, og godt planta i port replikatoren (eller hvordan du skrive det) så ska jeg ha mus og tastatur på den... btw: noen som vet om port-replikatoren han ps2 port? eller usb port(er) ? Selve maskina har ikke ps2, men to usb porter... Lenke til kommentar
Knick Knack Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Var steike dyrt å legge til mer minne og disk kapasitet. Er det mulig å benytte 2 disker på denne? Vurderer å skaffe en konfig til ca 14.500,- for så å kjøpe minne og HDD fra Komplett. Corsair Value S DDR SO-DIMM PC2700 512MB Hitachi Travelstar 60GB 7200RPM Bør fungere dette vel? Lenke til kommentar
xstian Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Funker vel fint, men har du noensinne vurdert å ringe dell og prøve å prute litt? Skader aldri, men det er jo rimelig typisk norsk å bare betale prisen som står på, og være fornøyd. Kom an... Vær marokkaner i 10 minutter, og voila! .xstian Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Hehe.. hvis noen gjør det, fortell hvordan det gikk da.. Kanskje det blir en mulighet å begynne å gjøre det.. Men nå må jeg gå.. Tysk læreren kikker over skulderen min!! vi er på datalabb :s hjeelp hun kommer Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 da er min Dell Inspiron 8600 med 2x256mb ram, 30gig disk, Ati radeon 9600pro 128DDR, trådløst lan osv. 1280x800 skjerm.. gleder meg som en liten unge! Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 gjorde jeg noe dumt som tok denne til fordel for tundra 1557 nå? men saken er at jeg får den fordi pappa har avtale gjennom jobben, så maskinen kommer momsfritt, og pappa har bestilt 500m.. fikk med litt attåt da Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 gjorde jeg noe dumt som tok denne til fordel for tundra 1557 nå?men saken er at jeg får den fordi pappa har avtale gjennom jobben, så maskinen kommer momsfritt, og pappa har bestilt 500m.. fikk med litt attåt da Da har du gjort et godt valg. Prøvde i dag igjen min kamerat sin bærbare pc, funker fett. Touchpaden kan være litt ubehagelig i starten, men nå virket den ok. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Ja det var nok det lureste Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 altså, kommer ikke til å bruke touchpaden tenker jeg. har en intellimouse explorer v3.0:P gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
Diabloto Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Hepp Hepp Bestillte min nye Dell Inspirion 8600 på mandag, sjekket akkurat, den er ferdig satt sammen og testet. Og er nå blitt sendt(igår faktisk). Flere annbefalinger: Gå inn på flere systemer, så 8600. Så finner du dell inspiron Multimedia da får du 1.7 ghz, 512 mb ram, dvd brenner 1600x??? oppløsning osv mye billigere enn vanlig. Bare fjern garanti sakene så kommer du ned under 16500,-.Hvis du i tilegg kjøper som liten bedrift sparer du 750,- kr til. Siden det har blitt antydet at man godt kan ringe og prute, pluss over telefon få 60gig 7200rpm harddisken så gjorde jeg dette. Fikk prutet endel, så jeg fikk med bedre harddisk(7200), bluetooth, mellomste w-lan kortet, annen farge(bamboo fargen var bare kjempe tøff), 1 års neste arbeidsdag + 1 års complete care. Husker ikke mer. Dette betaler jeg 17500,- inkl mva. Gleder meg til jeg får dataen. Regner med at dette blir rimelig sinnsykt i forhold til det jeg vanligvis jobber på(stasjonære skoledataer pentium 3 900mhz uten skjermkort drivere osv). Skal bruke dataen til mye grafisk produksjon osv. Forresten funnet artikler for overklokking av skjermkort og minne tror jeg det var. Kommer over 3500 poeng i 3dmark 03, er ikke det ganske rått? og er det noen som kan si noen tilsvarende stasjonære resultat? Forresten er det noen som kan si meg hva Pentium M 1.7 tilsvarer i Pentium 4? Og kanskje begrunne svaret. Beklager egetnlig fordi jeg ikke har lagt dette til "debatten" deres tidligere men har hatt litt registrerings problemer. mvh. Hans Christian Gulsvik [email protected] Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg lurer på om det tilsvarer 2.4 intell mhz... er ikke helt sikker.. Noen som vet helt sikkert? Lenke til kommentar
Rawen Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Hovedkortet i denne maskina har et Intel 855PM chipset. Noen som vet om det har doble minnekanaler? Lønner det seg å bruke 2 like minnebrikker? Lenke til kommentar
Diabloto Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Hey For å svare på mitt eget spørsmål så leste jeg i en artikkel at 1.7 var litt under en Pentium 4 3ghz. Slo meg nesten litt til ro med dette, kanskje litt naivt? Flaming Lamborghini Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Føles inspiron 8600 solid? Er den forsterket over skjermen? Lenke til kommentar
Tertit99 Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Føles inspiron 8600 solid?Er den forsterket over skjermen? som jeg har skrevet tidligere i denne tråden, hvis jeg skal trekke frem noe negativt med denne maskinen må det være at den er litt "plastic" Men jeg føler at dette ikke er no plagsomt til mitt bruk. Test av inspiron 8600 Med go 5650 skjermkort Her får dere svar på det meste Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 ojojojojojojojojojojojojojojojojjo hvorfor får en mye bedre maskin til lavere pris ved å velge multimediemaskin...................... nå vart valget ekstremt enkelt .... Lenke til kommentar
Diabloto Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Hepp Jepp, regner med at valget plutselig ble litt enklere med Multimedia valget! Tror jeg får min om en uke!! Weahhh! Poster test, førsteinntrykk og benchmarks da. Det er mulig å klokke den til over 3500poeng i 3dmark03 me 1.6ghz. Tipper jeg drar den opp til 3500-3600 poeng;p mvh. Hans Chr Gulsvik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå