Pug Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Hvilke hodetelefoner anbefales til omkring 5-600 kroner? I så fall, hvilken butikk selges de billigst i? Har tenkt å bruke de hovedsaklig til musikk sammen med en iRiver IMP-350 MP3/CD spiller... Har hørt veldig mye bra om Koss PortaPro, men finnes det bedre alternativer? Forresten, har PortaPro livtidsgaranti? Synes å ha hørt dette... I så fall, hvordan funker dette? Skal jeg bare stikke innom butikken, og kreve nye om de gamle blir ødelagt? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Arath Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Koss sine porta pro er regnet som veldig gode hodetelefoner. Livstidsgarantien innebærer at du tar det med tilbake dit du kjøpte det og så sender de dem inn for reperasjon. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Til det bruket du beskriver vil jeg også anbefale Koss PortaPro.. Endret 18. januar 2004 av Peterman Lenke til kommentar
Pug Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Ok... Funker Koss PortaPro til spilling på PC også? Er ikke nødvendig med mikrofon. Funker de til LAN o.l.? Lenke til kommentar
cof Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg synest ikke at de funker så godt til pc spilling pga ledningen er kort. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg synest ikke at de funker så godt til pc spilling pga ledningen er kort. Det er jo ikke dets største problemet ettersom det finnes forlengelses-ledninger... Lenke til kommentar
xthal Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg synest ikke at de funker så godt til pc spilling pga ledningen er kort. Ja, den har kort ledning, så forlenger eller uttak i front er et must isåfall. En liten ting om garantien også, hvis du har klart å ødelegge dine portapro kan du i de fleste butikker som fører modellen bare levere de inn og få nye på minuttet, noe som er et stort pluss i margen, dette kommer selvsagt an på butikken og om de er villige til å gjøre det men i de fleste tilfeller går det greit Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Sennheiser har noen supre headsett. http://www.gemini.no/sennheiser/index-pcgaming.asp<-Denne er berergna på PC-spilling. Den har Mic. Selv har jeg et HD457(?) og det er det beste som finnes. God kvalitet er det også! Lenke til kommentar
Pug Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Er det verdt å betale 500 kroner for PortaPro? Er lyden så mye bedre enn de ørepluggene som følger med iRiver's MP-350? Lenke til kommentar
SirJohn Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Eg synst at høretelefonene bør dekke heile heile øre. Ikkje ligge å klemme på øret. Ved å ligge rundt øret og gi øret eit hulrom, kan du sitte uendelig ved pcen utan å få vondt i ørene pga presset mot øret. Dette ser sjølvsakt ganske teit ut på bussen, men ved pcen er det ingen som bryr seg og det filtrerer ut bakgrunns lyder. Ergo lettare å høre skrittene bak deg i cs Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Er det verdt å betale 500 kroner for PortaPro? Er lyden så mye bedre enn de ørepluggene som følger med iRiver's MP-350? Headset er ca. 1451457425151251531515379695737 ganger bedre enn øreplugger! Mere bass, bedre lyd, blir ikke ubehagelig (hvertfall hvis du har skikkelige godsaka) og... ja.. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) hva med disse da? (til spill). noen med erfaringer fra disse? Endret 20. januar 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Er det verdt å betale 500 kroner for PortaPro? Er lyden så mye bedre enn de ørepluggene som følger med iRiver's MP-350? Ja, den er SÅ mye bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå