Gå til innhold

Hodetelefoner til omkring 5-600

Anbefalte innlegg

Hvilke hodetelefoner anbefales til omkring 5-600 kroner? I så fall, hvilken butikk selges de billigst i? Har tenkt å bruke de hovedsaklig til musikk sammen med en iRiver IMP-350 MP3/CD spiller...

Har hørt veldig mye bra om Koss PortaPro, men finnes det bedre alternativer?

Forresten, har PortaPro livtidsgaranti? Synes å ha hørt dette... I så fall, hvordan funker dette? Skal jeg bare stikke innom butikken, og kreve nye om de gamle blir ødelagt? :ermm:

Takker for alle svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synest ikke at de funker så godt til pc spilling pga ledningen er kort.

Ja, den har kort ledning, så forlenger eller uttak i front er et must isåfall.

En liten ting om garantien også, hvis du har klart å ødelegge dine portapro kan du i de fleste butikker som fører modellen bare levere de inn og få nye på minuttet, noe som er et stort pluss i margen, dette kommer selvsagt an på butikken og om de er villige til å gjøre det men i de fleste tilfeller går det greit :thumbup:

Lenke til kommentar

Eg synst at høretelefonene bør dekke heile heile øre. Ikkje ligge å klemme på øret.

Ved å ligge rundt øret og gi øret eit hulrom, kan du sitte uendelig ved pcen utan å få vondt i ørene pga presset mot øret.

Dette ser sjølvsakt ganske teit ut på bussen, men ved pcen er det ingen som bryr seg og det filtrerer ut bakgrunns lyder. Ergo lettare å høre skrittene bak deg i cs :p

Lenke til kommentar
Er det verdt å betale 500 kroner for PortaPro? Er lyden mye bedre enn de ørepluggene som følger med iRiver's MP-350? :roll:

Headset er ca. 1451457425151251531515379695737 ganger bedre enn øreplugger! Mere bass, bedre lyd, blir ikke ubehagelig (hvertfall hvis du har skikkelige godsaka) og... ja..

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...