knutino Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Skjermen min røyk med et smell, sitter nå med en gammel 15" og trenger en ny skjerm fort. Har lett til øynene er røde, og har visst endt opp med Samsung 193T og BenQ FP991 som kandidater. Hvilken skal jeg velge, eller skal jeg kjøpe en annen? mvh Knutino Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Trur du ikkje vil bli misførnøyd med samsung 193T. Har 213T og har testa 173T og BenQ sin 17" ( den som er med i den store testen). og forskjellen mellom desse er stor. Og med tanke på at T-modellane til samsung er ganske like (17 og 19 er faktisk bedre spec på) så er det nok ikkje ein dårlig skjerm du kjøper viss du går for samsungen. mvh JanEirik Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 når er det den store testen kommer? skal ha meg en 19" lcd. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 vi begynner å teste 19" og større på fradag. Vi har testet 17" denne helga her og fortsetter ned dette til torsdag. Grunnen er at jeg ikke har F-s, Aoc og viewsonic før i morgen..... en vi har til nå testet 14 modeller. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 vi begynner å teste 19" og større på fradag. Vi har testet 17" denne helga her og fortsetter ned dette til torsdag. Grunnen er at jeg ikke har F-s, Aoc og viewsonic før i morgen..... en vi har til nå testet 14 modeller. Totalt off-topic, åssen gikk det med VGA kabel tingen Øyvind? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Det var et vel langt skudd og vi kan konkludere med at kunnskapen til enkelte brukere av forumet er under minimum, da noen ikke vet forskjellen mellom han og hun tilkoblinger. Skal ikke si mer om den saken.... Men jeg får fikse en slik kabel i morgen:) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Det var et vel langt skudd og vi kan konkludere med at kunnskapen til enkelte brukere av forumet er under minimum, da noen ikke vet forskjellen mellom han og hun tilkoblinger. Skal ikke si mer om den saken.... Men jeg får fikse en slik kabel i morgen:) Uffda Men lykke til videre, dette kommer til å bli bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå