andreas_dohl Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Når jeg starta maskina idag så ville ikke brenneren funke mer... Når jeg starter maskina så står den å blinker grønt 9 ganger og systemet starter SINNSYKT treigt akkurat som det venter på noe... Men visst jeg ejecter skuffa så starter systemet vanlig... Men når jeg først har ejecta skuffa, så funker ikke strømmen på den mer... så jeg kan ikke lukke skuffa... None som har vært borti noe liknende før? Kjører fimrware 1.05 og win XP pro Lenke til kommentar
snole Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Min røyk en gang, men ga ikke de problemene. Prøv å kobl vekk strømmen på den, og så boote. Bruker systemet like lang tid da på å starte? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Oppgrader firmware, rens leseren med å skrue den opp og blåse linsa og drivmekanisme fritt for støv med trykkluft og Q-pin. Lenke til kommentar
snole Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Mener at 1.05 er siste, i alle fall det som var for noen mnd'er siden. *sjekke* Jepp, 1.05 er siste..... Link. Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Garantien har vel ikke gått ut enda, da er det bare å kontakte Plextor så kommer de og henter den. Endret 18. januar 2004 av simfan Lenke til kommentar
andreas_dohl Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Fikk den til å funke sånn halvveis igjen... tok ut ide kabelen. starta maskina, satte den inn igjen og starta opp igjen og da slutta den å blinke... Men når blir det feilbrenning etter 15-16% uansett... Skjønner ikke hvorfor... Noe med at laseren ikke klarer å bevege seg lengre eller? Lenke til kommentar
snole Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) Les denne tråden. Evt denne. (Samme case'n). Kanskje du får noen tips derifra..... Endret 21. januar 2004 av snole Lenke til kommentar
andreas_dohl Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Nopp... Hakkeno slikt kort inni maskina... Har ikke fikla inni der på flere måneder (utenom velikehold) så det må være noe internt i brenneren som nekter å funke... Velvel... må vel bare kjøpe ny da... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Du har heller ikke en nye ide kabel som du kan prøve, kan være ide kabelen som er defekt. Forresten, du sier at du får feilbrenning nå, har du siste versjonen av brenne programmet, ikke sikker det hjelper, skader ikke å prøve. Lenke til kommentar
snole Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Leste du tråden, ser du at den heller ikke funka på hovedkortet mitt heller. Det som var løsningen til slutt var at den var defekt. Fikk ny på garantien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå