Staalkontroll Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg tror at en x-box er mer pda enn en telefon. Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Synes P900 blir litt for stor, og den er vel mer en PDA enn en telefon... Er den ikke? Han spurte om mobil. Selv om det kanskje "er mer en PDA", så er det jo fortsatt en mobil? Ergo kan du fint si at det er den beste og tøffeste mobilen. Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Ikke ødelegg tråden med unødvendig quoting da. Tøffest: nokia 8910 ( ikke i ) Best: SE P900 Han spurte om én mobil som er best og tøffest, typ som en samlet egenskap. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Sony Ericsson P900. Enig! Må vel hive meg på lasset jeg og neida, hehe Spaaam. Tøffest: SX1 Best: P900 Regner jeg med.. Ja P900 er best , men sx1 tøffest ikke helt enig. siemens sx1 Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Sony Ericsson P900. Enig! Må vel hive meg på lasset jeg og neida, hehe Spaaam. Tøffest: SX1 Best: P900 Regner jeg med.. Ja P900 er best , men sx1 tøffest ikke helt enig. siemens sx1 Måtte bare skrive noe her jeg oxo.... nå har vi jo snart satt vardensrekord i quoting... Lenke til kommentar
oizann Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Sony Ericsson P900. Enig! Må vel hive meg på lasset jeg og neida, hehe Spaaam. Tøffest: SX1 Best: P900 Regner jeg med.. Ja P900 er best , men sx1 tøffest ikke helt enig. siemens sx1 Måtte bare skrive noe her jeg oxo.... nå har vi jo snart satt vardensrekord i quoting... Siemens Sx1 er ikke mye tøff,den ser så jævlig ut den.jeg syntes den var stygg på bilder,men når jeg så den i virkeligheten ble det bare verre Lenke til kommentar
jendor Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Sony Ericsson P900. Enig! Må vel hive meg på lasset jeg og neida, hehe Spaaam. Tøffest: SX1 Best: P900 Regner jeg med.. Ja P900 er best , men sx1 tøffest ikke helt enig. siemens sx1 Måtte bare skrive noe her jeg oxo.... nå har vi jo snart satt vardensrekord i quoting... Siemens Sx1 er ikke mye tøff,den ser så jævlig ut den.jeg syntes den var stygg på bilder,men når jeg så den i virkeligheten ble det bare verre Sx1 er jo ikke den peeeeneste jeg har sett da... no' merkelig med tastene Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Z600 fetst Den er jo skummelt feit da! ja, når jeg var i butikken å så på den... var det Skreklig FEIT.... ser ut som de har limt sammen ti T610 en kompiss av meg som skulle kjøpe den, men når han så den i butikken ble han utrolig skuffa.... *hva er det for en kladd a, sa han... og så gromsete skjermen er... denna skal jeg ihvertfall ikke kjøpe*..... (litt enig) Javel...ikke at jeg har telefonen selv altså men faren min har fått en slik via jobben, så måtte jo teste den litt ut Ja den er litt tykkere enn andre telefoner, men ærlig talt 10 ganger en t610! Maks 1,5 av den(ikke så tykk en gang tror jeg..)! Dessuten er den ganske kort (brettet sammen...). Og skjermen kornete? Nei nå må du gi deg Skjermen er toppers den! Hvis ikke har den du sett på vært feilproduksjon eller noe... Telefoner som står i butikken pleier jo ofte å få haugevis av fettete fingeavtrykk på seg da... Uansett jeg gleder meg til at t630 kommer, da skal jeg pensjonere mobilen jeg har nå...(en halveis fungerende C45 ) Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Tro meg folkens, slik quotingeforsøk har blitt prøvd før. Det må også sies at det var med lite hell... Anyway; Sendo X er tøffest... Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 synes på en måte det legger opp til masse diskusjoner og småkrangler med en slik topic.nesten alle har jo en forestilling av sin favorittmobil, og den stemmer sjelden med andres. du bør heller lage en vote om du skal avgjøre hvilken mobil som er "best". Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Anyway; Sendo X er tøffest... Synes ikke den virker så tog. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 herregud...les reglene da ffs...Unødvendig quoting til 1000 Ikke ødelegg tråden med unødvendig quoting da. noen leker moderator... synes foresten at quotingen var nødvendig Hva som er best kan diskuteres i all evighet du har vel rett... Men du må vel inrømme at det er sykt irriterende å scrolle i en lang evighet nedover bare fordi noen syns det er "tøft" å quote over hverandre hele tiden? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 forandring fryder... Lenke til kommentar
Habla Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Sony Ericsson P900. Enig! Må vel hive meg på lasset jeg og neida, hehe Spaaam. Tøffest: SX1 Best: P900 Regner jeg med.. Ja P900 er best , men sx1 tøffest ikke helt enig. siemens sx1 Måtte bare skrive noe her jeg oxo.... nå har vi jo snart satt vardensrekord i quoting... Siemens Sx1 er ikke mye tøff,den ser så jævlig ut den.jeg syntes den var stygg på bilder,men når jeg så den i virkeligheten ble det bare verre Sx1 er jo ikke den peeeeneste jeg har sett da... no' merkelig med tastene Sorry...trodde at vi hadde startet på runde 2. P 900 er konge. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Sony Ericsson P900. Enig! Må vel hive meg på lasset jeg og neida, hehe Spaaam. Tøffest: SX1 Best: P900 Regner jeg med.. Ja P900 er best , men sx1 tøffest ikke helt enig. siemens sx1 Måtte bare skrive noe her jeg oxo.... nå har vi jo snart satt vardensrekord i quoting... Siemens Sx1 er ikke mye tøff,den ser så jævlig ut den.jeg syntes den var stygg på bilder,men når jeg så den i virkeligheten ble det bare verre Sx1 er jo ikke den peeeeneste jeg har sett da... no' merkelig med tastene Sorry...trodde at vi hadde startet på runde 2. P 900 er konge. har du rett i. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg tror at en x-box er mer pda enn en telefon. nei,den ligger litt i grenseland. en brødrister vill jeg si går litt over grensen. Lenke til kommentar
Habla Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg tror at en x-box er mer pda enn en telefon. nei,den ligger litt i grenseland. en brødrister vill jeg si går litt over grensen. Er det pga. av du har muligheten til å brenne dine egene skiver? Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 NOKIA 3210 er best! den er tøff! den er bra! den trenger ikke quotes! (og flere grunner jeg ikke trenger og nevne; da alle er HELT enige med meg ) Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Jeg tror at en x-box er mer pda enn en telefon. nei,den ligger litt i grenseland. en brødrister vill jeg si går litt over grensen. Er det pga. av du har muligheten til å brenne dine egene skiver? hehe,ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå