Holmgr3N Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Er det mye forskjell hva lydkvaliteten angår, mellom en Xbox og en DVD-spiller til 1000-1500 klassen? Takker for svar. Lenke til kommentar
spurv Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 nei da, for at du uansett skal høre lydforskjellen mellom dem må du ha gode høytallere. Men til filmbruk er Xbox helt ok. En DVDspiller er heller ikke så spessielt god på lyd i 1000-1500kr klassa. God lyd kommer på DVDspillerene ifra 2500 og oppover. Bildet ifra Xboxen holdet bra på en 32" widescreen og kanskje større.. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 ok. Jeg bruker et 5.1 anlegg til 8k.. Så jeg bare lurte bare på om det var noe å hente på lyden ved å bytte. Lenke til kommentar
darkfish Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 er ikke spesielt fornøyd med bildet på x-boxen jeg... dessuten bråker den. IMHO er det bedre med en egen dvd spiller. tviler på om du hører noe særlig forskjell på lyden, borsett fra at du slipper den evige støyen fra x-boxen da. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) er ikke spesielt fornøyd med bildet på x-boxen jeg... dessuten bråker den. IMHO er det bedre med en egen dvd spiller. tviler på om du hører noe særlig forskjell på lyden, borsett fra at du slipper den evige støyen fra x-boxen da. Hva med å prøve noe nytt? Sjekk overklokking.no sin xbox modding Endret 18. januar 2004 av ComputerBoy Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Trodde det var noe å hente jeg på lyden, er det ikke sånn at DVD spillere eller noen bruker to lasere en til bilde og en til lyd. Men DVD spillern i Xboxen bruker en laser til begge delene? Men da gidder jeg ikke å kjøpe en DVD spiller. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Helt grei lyd på x-boxen så lenge du bruker optisk ut. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Tror nok det er ganske likt. Synes lyden på xbox blir ganske bra. En bra dvd-splller ligger vel på 2000kr og oppover En annen ting er at dvd-spillere tar cd-r også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå