olds69 Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Hei Jeg skal reinstalere Windows og i den forbindelse lurte jeg på om det er en måte å ta backup på Outlook på? Med backup mener jeg både mailboksene (alle mail mappene) og kontakter. Dette på en slik måte at også email-vedlegg følger med backupen og ikke bare råteksten. Det ideelle måtte vel være å kopiere filene som email og kontakter ligger i og så bare kopiere de tilbake etter reinstallasjon. Er dette mulig? If so hvor ligger disse filene? Olds69 Endret 18. januar 2004 av olds69 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Hei Jeg skal reinstalere Windows og i den forbindelse lurte jeg på om det er en måte å ta backup på Outlook på? Med backup mener jeg både mailboksene (alle mail mappene) og kontakter. Dette på en slik måte at også email-vedlegg følger med backupen og ikke bare råteksten. Det ideelle måtte vel være å kopiere filene som email og kontakter ligger i og så bare kopiere de tilbake etter reinstallasjon. Er dette mulig? If so hvor ligger disse filene? Olds69 Hei Hvilken Windows versjon har du? Jet vet at i Win98 så het filene *.dbx ..du kan jo prøve å søke på det!? Det burde ikke være forandret.. Lenke til kommentar
olds69 Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Office 2003 under Windows XP har funnet det. (søke på forum kan være lurt...) men takk for hjelpa anyway Olds69 Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 I outlook ligger det en egen import/eksport funkjson, her velger du dbase backup og hvor du vil lagre alt sammen...... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 I outlook ligger det en egen import/eksport funkjson, her velger du dbase backup og hvor du vil lagre alt sammen...... jeg finner import/eksport.. Men.. ikke at jeg kan velge dbase!? Hvor er den? Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 I outlook ligger det en egen import/eksport funkjson, her velger du dbase backup og hvor du vil lagre alt sammen...... jeg finner import/eksport.. Men.. ikke at jeg kan velge dbase!? Hvor er den? Hva skal jeg gjøre? I Outlook finner du import/eksport, eksport til fil, (sorry) velg personlig mappe fil .pst, så velger du alt du vil ta backup av....... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 I outlook ligger det en egen import/eksport funkjson, her velger du dbase backup og hvor du vil lagre alt sammen...... jeg finner import/eksport.. Men.. ikke at jeg kan velge dbase!? Hvor er den? Hva skal jeg gjøre? I Outlook finner du import/eksport, eksport til fil, (sorry) velg personlig mappe fil .pst, så velger du alt du vil ta backup av....... ..er faktisk fortsatt ikke sikker på hvor du er jeg! Outlook Express Fil - Eksporter - Meldinger (og når jeg velger dette så får jeg opp meldingen) Dette eksporterer meldinger fra Outlook Express til Microsoft Outlook eller Microsoft Exchange [ok] [avbryt] Trykker [ok] så får jeg oppe noe "velg profil" greier.. ..er det dette du mener? beklager, men jeg følger visst ikke helt med Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Har du vanlig eller express? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Har du vanlig eller express? outlook Express.. Den som er integrert i winxp Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Har du vanlig eller express? outlook Express.. Den som er integrert i winxp Her er linken du trenger Backup Outlook express Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Har du vanlig eller express? outlook Express.. Den som er integrert i winxp Her er linken du trenger Backup Outlook express Takk, takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå