Gå til innhold

Backup av Outlook

olds69

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skal reinstalere Windows og i den forbindelse lurte jeg på om det er en måte å ta backup på Outlook på?
Med backup mener jeg både mailboksene (alle mail mappene) og kontakter.
Dette på en slik måte at også email-vedlegg følger med backupen og ikke bare råteksten.
Det ideelle måtte vel være å kopiere filene som email og kontakter ligger i og så bare kopiere de tilbake etter reinstallasjon.
Er dette mulig?
If so hvor ligger disse filene?

Olds69 Endret av olds69
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Jeg skal reinstalere Windows og i den forbindelse lurte jeg på om det er en måte å ta backup på Outlook på?

Med backup mener jeg både mailboksene (alle mail mappene) og kontakter.

Dette på en slik måte at også email-vedlegg følger med backupen og ikke bare råteksten.

Det ideelle måtte vel være å kopiere filene som email og kontakter ligger i og så bare kopiere de tilbake etter reinstallasjon.

Er dette mulig?

If so hvor ligger disse filene?

Olds69

Hei

Hvilken Windows versjon har du?

Jet vet at i Win98 så het filene *.dbx ..du kan jo prøve å søke på det!? Det burde ikke være forandret..

Lenke til kommentar
I outlook ligger det en egen import/eksport funkjson, her velger du dbase backup og hvor du vil lagre alt sammen......

jeg finner import/eksport.. Men.. ikke at jeg kan velge dbase!? Hvor er den? Hva skal jeg gjøre?

I Outlook finner du import/eksport, eksport til fil, (sorry) velg personlig mappe fil .pst, så velger du alt du vil ta backup av.......

Lenke til kommentar
I outlook ligger det en egen import/eksport funkjson, her velger du dbase backup og hvor du vil lagre alt sammen......

jeg finner import/eksport.. Men.. ikke at jeg kan velge dbase!? Hvor er den? Hva skal jeg gjøre?

I Outlook finner du import/eksport, eksport til fil, (sorry) velg personlig mappe fil .pst, så velger du alt du vil ta backup av.......

..er faktisk fortsatt ikke sikker på hvor du er jeg! :(

Outlook Express

Fil - Eksporter - Meldinger

(og når jeg velger dette så får jeg opp meldingen)

Dette eksporterer meldinger fra Outlook Express til Microsoft Outlook eller Microsoft Exchange

[ok] [avbryt]

Trykker [ok]

så får jeg oppe noe "velg profil" greier.. ..er det dette du mener?

beklager, men jeg følger visst ikke helt med :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...