filter100 Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Hei For 4-5 måneder siden kjøpte jeg et ABIT IC7-G hovedkort hos PC Utstyr, etter anbefaling fra forumet her. Etter ca 1 mnd begynte en liten vifte på kortet å bråke for så å slutte å virke. Etter litt fram å tilbake fikk jeg en ny vifte i posten, den passset ikke så den ble returnert sammens med den defekte. Siden har jeg ikke hørt noe som helst. Så til spørsmålet. Er det mulig å skaffe en annen vifte/kjøling til dette kortet ? Har letet på Mpx og Komplett men jeg aner ikke hva en sånn vifte kalles og da er det litt vanskelig å lete Visst det er noen som har en direkte link til noe som passer har det vært fint. Håper ikke spøsmålet er for dumt til at det lar seg svare på. NB Dette er ikke for å snakke dårlig om PC Utstyr, alle varene jeg bestilte kom raskt og mailene/servicen var helt topp men det ble bare plutselig stille, så da så. Mvh Stig Thomassen Lenke til kommentar
TJ Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Regner med at DENNE eller DENNE bør klare jobben bra Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Var det ikke denne du fikk? Jeg har den på mitt IC7-G hk. Den kan også bestilles fra denne siden Lenke til kommentar
filter100 Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Hei Takk skal dere ha, det var akkurat hva jeg var på jakt etter. Chipset kjøling, der lærte jeg no nytt i dag også Mvh Stig T Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå