stoffix Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 ja.. som topic sier, så lurer jeg på hvor det står et ferskt nytt elgskilt i oslo, da det ikke går an å kjøpe ekte... eller å kjøpe i det hele tatt... takker for alle svar, og håper at det er i nærheten av bydel 15... eller no.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Du skal ut og rappe skilt som vi skattebetalere har betalt for? **** ***** ** ** ****! Endret 18. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
bkak Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Sjekk utenfor Oslo politikammer. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) ved siden av døra til rommet ditt kan det hende de har satt opp et.. Endret 18. januar 2004 av TorgeirS Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 hvis han betaler skatt. så eier han det på en måte da:) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 hvis han betaler skatt. så eier han det på en måte da:) Nei. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg hjalp en dude med å skru ned et "barn leker" skilt som et ledd i planen hans som skulle resultere at han hang skiltet opp på døra til stortinget.. Should i feel bad? Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 ja.. som topic sier, så lurer jeg på hvor det står et ferskt nytt elgskilt i oslo, da det ikke går an å kjøpe ekte...eller å kjøpe i det hele tatt... takker for alle svar, og håper at det er i nærheten av bydel 15... eller no.. Har du sjekka i Maridalen? La mannen leke tysk turist og stjel ett skilt..... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg hjalp en dude med å skru ned et "barn leker" skilt som et ledd i planen hans som skulle resultere at han hang skiltet opp på døra til stortinget.. Should i feel bad? nei .. du skal føle deg stolt! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 10mm fastnøkkel, 10mm pipe og skralle så er du godt igang. Kryr av disse her på sørlandet Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 en venn av meg tok et skilt fra en skøyte bane der det stod: "ingen kølle i dag" den syns jeg var morrsomt Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 hehe.. mari dalen.. ok.. vet du om noen nærmere beskrivelse av sted eller? og alle som har sett etter alternativer bør ikke føle seg dårlig ellet å ha tatt et skilt.. jeg har lett masse, og konkludert at jeg ikke får kjøpt ekte, og da må rett og slett TA et. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 warez og tyveri er like mye uønsket her, ønsker du et skilt så får du ordne det på en legal måte. http://www.vegvesen.no/vegskilt/filnedlasting/index.stm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg