Gå til innhold

Skjerm streiker


Anbefalte innlegg

Skjermen på min SL55 streiket da jeg skulle klikke meg inn i utforskeren. Den ble svart med ei gul stripe som flimrer tvers over skjermen. Har prøvd å slå av og på telefonen, ta ut batteri og simkort, samt prøve andre simkort, men den er like dan. Må også trykke flere ganger på av/på tasten for å få den til å reagere. Skjermen er altså svart(samt den gule stripa) når jeg slår på telefonen.

 

Når jeg kjøper ny mobil så ser jeg liksom for meg at telefonen skal vare lengre enn to uker før den takker for seg. :roll:

 

Er det noen som har noen forslag til ting jeg kan prøve for å få liv i telefonen igjen før jeg stikker bort på Elkjøp og dundrer på døra deres klokken ni i morgen tidlig? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe, du kan tro jeg har vurdert å kaste den i veggen ja. Men så husket jeg hvordan bankkontoen min hylte da jeg kjøpte telefonen. :D

 

Jeg kan altså be om å få hevet kjøpet, evt. bytte i noe annet? Eller må jeg vente på at Elkjøp prøver å reparere telefonen?

Vet at Elkjøp har 30dagers returrett på varer, men gjelder det og når varene streiker?

Lenke til kommentar
hehe, du kan tro jeg har vurdert å kaste den i veggen ja. Men så husket jeg hvordan bankkontoen min hylte da jeg kjøpte telefonen. :D

 

Jeg kan altså be om å få hevet kjøpet, evt. bytte i noe annet? Eller må jeg vente på at Elkjøp prøver å reparere telefonen?

Vet at Elkjøp har 30dagers returrett på varer, men gjelder det og når varene streiker?

det må jo det, for du har jo ikke fått det du har betalt for.....

må gå ann å heve kjøpet.... ell bytte inn i en annen.... (det er kanskje det samme)

Lenke til kommentar
Var nettopp inne på Elkjøps sider og leste at de ikke regner feil som mangler.

Vet ikke om jeg kan benytte meg av Elkjøps 30dagers returrett når det gjelder varer med feil/mangler.

Men uansett så skal jeg ta meg en tur dit i morra. Blir spennende å se om de prøver seg med fuktskade. :roll:

Jendor har helt rett i at feil som skjer de første 6 mnd er fabrikkfeil og man har rett på ny... Elkjøp har fått mye kjeft for at de har utelatt den delen fra nettsidene sine...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...