B-Man Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg stemmer nei. Det vil være likestilt med juks og hardware.no er ikke en side for slike aktiviteter. tjaa, kan jo forsåvidt da også sies at overklokking er en form for juksing også da. Det er jo en måte å jukse til seg bedre ytelse uten å måtte betale for det akkurat, som elever ønsker gode stiler uten å måtte betale (i arbeid og lesing) for den. Lenke til kommentar
Just_blank26 Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) QUOTE (durabit @ 18/01/2004 : 17:41) Jeg stemmer nei. Det vil være likestilt med juks og hardware.no er ikke en side for slike aktiviteter. tjaa, kan jo forsåvidt da også sies at overklokking er en form for juksing også da. Det er jo en måte å jukse til seg bedre ytelse uten å måtte betale for det akkurat, som elever ønsker gode stiler uten å måtte betale (i arbeid og lesing) for den. Hehe! Den likte jeg Edit: Men, som sagt, å få hjelp er ikke det samme som juks. Ergo er overklokking en skikkelig mye verre ting å utdøve enn "leksehjelp" Endret 18. januar 2004 av Just_blank26 Lenke til kommentar
jokki Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Syns det var en ganske god ide. Den burde vært under off-topic som Blib mente. Skal opp i norsk prøve-muntlig og det hadde vært greit med hjelp og tips. Jeg liker egentlig ikke tanken om å blande et data forum med masse skole hjelp, men når man kan diskutere hvilket dasspapir man bruker kan man diskutere skole hjelp også. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Ja, har selv slengt en del angående skole i "Søppel" i det siste. Skole=Søppel? Ser ikke helt meningen med å opprette et nytt emne Lenke til kommentar
Gef Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Ja, har faktisk ikke tenkt på en skole seksjon, hvorfor ikke? Jeg stiller meg positiv til dette forslaget Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 www.propaganda.no Alt du trenger Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Øh...? Det trenger ikke å være juks, da! Hvis noen trenger hjelp med noe, så er jo dette stedet å være. Det må da gå an å spørre om f.eks. leksehjelp? Dessuten er det mange andre ting som angår en skolehverdag også, som er et eget forum verdig. Stemmer for! bfisk Trenger ikke å være juks hvis du bare trenger hjelp til f.eks en matte oppgave ol. Synes dette er en god ide... Lenke til kommentar
epsil Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Matematikk.net. wææææææææææ. JAvascriptalert og masse annet hekkan ;p. Bedre med et forum her, på vårt alles kjære hw.no forum, elns. Det fins ikke JavaScript på selve forumet, http://www.matematikk.net/matteprat/index.php. Lenke til kommentar
t3p0s3 Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Nei, nei og atter nei! Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Nei, nei og atter nei! Ja, ja og atter ja! (Støtter forslaget) Lenke til kommentar
sim Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Hadde jo vært kjekt om folk som ikke vil ha dette sier hvorfor de ikke vil ? Kanskje de kan opplyse oss andre om grunner til at det ville være dumt med en slik seksjon. Jeg har ett halvt år igjen av VGS, så jeg vet ikke hvor mye jeg ville dratt nytte av en slik seksjon, men det kan da alltid være hyggelig å hjelpe andre med ting, så får man repetert gammal lærdom . Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Ja, en skole seksjon hadde vært bra Men den må være under Off Topic delen så klart. Det synes jeg egentlig at Bil og Motor burde være også... Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Synes egentlig det hadde vert en god ide. Jeg tror jeg kan hjelpe ganske mange, samtidig som jeg føler at det er nok en del her som kan hjelpe meg. Stemmer for Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Hadde jo vært kjekt om folk som ikke vil ha dette sier hvorfor de ikke vil ? Kanskje de kan opplyse oss andre om grunner til at det ville være dumt med en slik seksjon. Jeg har ett halvt år igjen av VGS, så jeg vet ikke hvor mye jeg ville dratt nytte av en slik seksjon, men det kan da alltid være hyggelig å hjelpe andre med ting, så får man repetert gammal lærdom . Har selv et halvt år igjen av VGS, muligens enda 1 år til hvis jeg skal gå almen påbygnning... Men uansett, de som sier nei, forklar gjerne hvorfor... Og bruk noen andre grunner enn: det er juks Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 synes kanskje et skoleforum blir VEL off topic på hardware.no ...samtidig har jeg hatt mye glede av forumet i skolesammenheng (går IKT) Lenke til kommentar
sim Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 synes kanskje et skoleforum blir VEL off topic på hardware.no Et skoleforum har like lite å gjøre med hw.no som amotor.no, eller tull.no. Ikke at jeg ønsker å si at det er noe galt med hverken amotor.no eller tull.no. Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 tror dette er stedet å få hjelp til leksene.. Synes HW.no skal tilrettelegge for oss, slik at vi tilslutt slipper å forlate siden deres! Off-topic: jeg synes HW.no skulle ha hatt et sted på siden hvor man kunne bestille Grandiosa\Big One, Cola\pepsi, og kaffe, slik at det kom på døren. Da ville det ha vært mange som aldri forlot sidene (må jo bety inntekter for hw.no) Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Hadde hvert greit og fått en moderator/admin til og si sin mening, selv har jeg ingen mening enda, men det er jo de som bestemmer det tilslutt anyway... Lenke til kommentar
sim Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) www.propaganda.noAlt du trenger Fant ut jeg ville kommentere denne litt . Er det mulig å få hjelp til ting man lurer på der ? Eller bare finne stiler ? Litt av poenget med et forum er at man kan spørre om akkurat den oppgaven man lurer på, for så å håpe på at noen smarte sjeler har svaret (og fremgangsmåte)klart til deg. tror dette er stedet å få hjelp til leksene.. Synes HW.no skal tilrettelegge for oss, slik at vi tilslutt slipper å forlate siden deres! Off-topic: jeg synes HW.no skulle ha hatt et sted på siden hvor man kunne bestille Grandiosa\Big One, Cola\pepsi, og kaffe, slik at det kom på døren. Da ville det ha vært mange som aldri forlot sidene (må jo bety inntekter for hw.no) Hahahha, genialt ;D. Stemmer for den også jeg EDIT: Hadde hvert greit og fått en moderator/admin til og si sin mening, selv har jeg ingen mening enda, men det er jo de som bestemmer det tilslutt anyway... De må nok ta det opp i forumstyre før de lager ett forum vil jeg tro. Bare å håpe de får det med seg Endret 18. januar 2004 av sim Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 www.propaganda.noAlt du trenger Hvis man skal finne stiler der så er det nemo problemo for en lærer å finne denne. Da er det mye bedre med et forum der man kan spørre og få tips(ikke ferdigt arbeid!). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå