inaktiv000 Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Mange brukere av hw.no-nettverket er i skolealder, og jeg er sikker på at mange har brukt ulike sider for å finne stiler, få hjelp til oppgaver, finne informasjon osv. Hva med en egen side i hardware.no nettverket, med skoleforum, stiler, linker, fakta osv? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Det hadde kanskje vært noe det Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 finne stiler så denne kjekke ungdommen kan jukse? det er ikke realt, men ellers et bra forslag syns nå jeg! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Ja, har selv slengt en del angående skole i "Søppel" i det siste. Lenke til kommentar
durabit Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg stemmer nei. Det vil være likestilt med juks og hardware.no er ikke en side for slike aktiviteter. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg stemmer nei. Det vil være likestilt med juks og hardware.no er ikke en side for slike aktiviteter. I agree Lenke til kommentar
rlz Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg stemmer nei. Det vil være likestilt med juks og hardware.no er ikke en side for slike aktiviteter. Jeg er også i mot juksing, men det kunne kanskje vært en seksjon med anbefalinger i økonomiklassens osv. Ha det bare for å ha det liksom Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Øh...? Det trenger ikke å være juks, da! Hvis noen trenger hjelp med noe, så er jo dette stedet å være. Det må da gå an å spørre om f.eks. leksehjelp? Dessuten er det mange andre ting som angår en skolehverdag også, som er et eget forum verdig. Stemmer for! bfisk Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Et skoleforum hadde virkelig vært til stor hjelp! Tenk på alle matematikkstykkene vi kunne ha fått hjelp til? Hjelp er ikke det samme som juks.. Og til dere som IKKE går skole, dere kan vel bare ta meningene og trø dem ned i dass.... Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Og til dere som IKKE går skole, dere kan vel bare ta meningene og trø dem ned i dass.... og med slik argumentasjon får en forumstyret og administratorene med seg. min mening er at det blir litt utafor og voldsomt om en skal slenge inn skole som eget forum. Trafikk hadde det helt nok blitt, men kanskje noen kan slenge sammen www.askole.no (er så tøft med disse A-ene har jeg forstått) for de som leter etter stiler og oppgaver så finnes det jo andre steder. Lenke til kommentar
SverreD Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 ET eget skoleforum ville være greit. Ikke for å gi hverandre stiler osv, men kanskje hjelpe med å finne stoff til prosjekter, andre oppgaver osv. I tilleg er det alltid greit å få litt hjelp/forklaringer til oppgavver pg temaer. Lenke til kommentar
sim Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Noen er bedre enn andre til å søke, noen har kanskje informasjon som de har lyst å dele. Dessuten ser jeg ikke på det som juks om du tar ideer fra en annen stil, så lenge du siterer skikkelig og legger ved hvilke kilder du har brukt. Jeg vil også sagt at et skoleforum hadde vært kjempefint . Lenke til kommentar
epsil Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Et skoleforum hadde virkelig vært til stor hjelp! Tenk på alle matematikkstykkene vi kunne ha fått hjelp til? Dette kan du få hjelp til på forumet på Matematikk.net. Lenke til kommentar
sim Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Matematikk.net. wææææææææææ. JAvascriptalert og masse annet hekkan ;p. Bedre med et forum her, på vårt alles kjære hw.no forum, elns. Lenke til kommentar
Just_blank26 Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Stemmer for. Trenger man noe stoff angående et eller annet tema f.eks. og ikke finner det, kan man spørre på forumet. Virker som en god ide. Og, ledelsen vil sikkert "verve" så mange unge HW rekrutter som mulig, og da trekker det jo sikkert unge hvis man har et eget skoleforum! Endret 18. januar 2004 av Just_blank26 Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Stemmer og for, men tror ikke den blir aktiv nok... Selv pleier jeg å lese andres stiler o.l. for å få litt inspirasjon om hvordan det bør settes opp og sånt. Det er jo 120% lovlig research å drive på med sånt. Ser ikke problemet her (med mindre man kopierer 100% da ) Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 jeg stemmer for. skole er pokkers så vanskelig. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Og til dere som IKKE går skole, dere kan vel bare ta meningene og trø dem ned i dass.... Lenke til kommentar
[Protus] Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Og til dere som IKKE går skole, dere kan vel bare ta meningene og trø dem ned i dass.... og med slik argumentasjon får en forumstyret og administratorene med seg. min mening er at det blir litt utafor og voldsomt om en skal slenge inn skole som eget forum. Trafikk hadde det helt nok blitt, men kanskje noen kan slenge sammen www.askole.no (er så tøft med disse A-ene har jeg forstått) for de som leter etter stiler og oppgaver så finnes det jo andre steder. Meget god ide, synes nå jeg. Hvis vi nå skal få et forum for skole, hva blir det neste da ? Vi skal ikke glemme at dette er en hardware-side, det finnes allerede kategorier hvor man kan skravle fritt om ting som har lite å gjøre med hardware. F.eks kan man diskutere musikk i en kategori, jeg kritiserere ikke dette, jeg bare nevner det. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Tja, skoleforum? Hva med en kategori under Off-Topic? Det syntes jeg hadde passet fint. Har noen fysikkspørsmål jeg trenger svar på akkurat nå Endret: Trykkleif Endret 18. januar 2004 av Blib Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå