Gå til innhold

Crack til NFS Underground..

Anbefalte innlegg

Har prøvd plenty med forskjellige cracker, men ingen som funker.. Har original CD, men maskina står så kronglete til at jeg må under bordet, snu selve maskina og så sette i CD'en så jeg vil ha en crack slik at jeg slepper å sette inn CD'en hele tiden..! Kunne posta bilde av meg sammen meg original CD'en, men..

Noen som vet om en som funker..? En crack i seg selv er ikke ulovlig da, det går vel under sikkerhetskopiering av egne kjøpte CD'er.. Slipper å slite ut og lage hakk i CD'en..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tipser dere til å fjerne linkene folkens, da moderatorene slår hardt ned på dette. Bare et lite vennlig råd  :yes:

Hva da?

GCW er et nettsted for folk med originalspillet, det står jo i "introen" til sidene.

Hvorfor skal det ikke være lov å linke dit??

*LINK SENSURERT*

Endret av Erling E.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
rookie NO : fordi forumreglene ganske enkelt ikke godtar det.

så enkelt er det.

Å?

Hvis du henviser til #8 så har ikke dette NOE med piratvirksomhet å gjøre :(

Edit: Kan du vise meg hvor det står ThomasM?

Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet.....

jeg er enig med resten, no cd crack er et kjekt verktøy som gjør at man slipper å hente frem ny cd hver eneste gang du skal spille et annet spill.

dog forstår jeg moderatorene og grunnen til at de ikke vil ha slike linker.

uansett hvordan du vrir og ser på det, linker til slike sider, linker til no cd cracks godtas ikke.

Lenke til kommentar
Tipser dere til å fjerne linkene folkens, da moderatorene slår hardt ned på dette. Bare et lite vennlig råd  :yes:

Hva da?

GCW er et nettsted for folk med originalspillet, det står jo i "introen" til sidene.

Hvorfor skal det ikke være lov å linke dit??

x

Det står jo om dette i forumreglene som Thomas M sier. Det er ikke noe poeng i å diskutere det engang.

Endret av Mr. Crunch
Lenke til kommentar

Herregud!

Å bruke internett kan lede til piratvirksomhet, gamer.no stenges herved.

Det finnes ingenting som er ulovlig med GCW!

GCW er for eierne av spillene, med lovlige kopier!

Rapporter denne threaden da, så skal vi se om jeg får advarsel...

Endret av Rookie_NO
Lenke til kommentar
Herregud!

Å bruke internett kan lede til piratvirksomhet, gamer.no stenges herved.

Det finnes ingenting som er ulovlig med GCW!

GCW er for eierne av spillene, med lovlige kopier!

Rapporter denne threaden da, så skal vi se om jeg får advarsel...

Okay, jeg har nå tatt deg på ordet. :devil:

Det er heller ingen spillutviklere (i hvertfall ytterst få) som mener at No-CD cracker er noe de godkjenner, og dermed er de heller ikke lovlige.

Endret av Mr. Crunch
Lenke til kommentar

Om du har originalplaten eller ikke er det bare du som vet. Det har ingen relevans i denne saken. Denne tråden leder direkte til piratvirksomhet, og er strengt i mot retningslinjene.

Jeg stenger denne tråden, men skal ikke plassere utestengelse på opphavsmannen bak tråden. Men ta dette som en svært alvorlig advarsel.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...