Gå til innhold

Hva skal jeg søke i militæret?

DuTTZi

Anbefalte innlegg

Og ja, søk deg til flyvåpenet; da trenger du ikke se dem du dreper.

Er vel under 1 promille av de som er i flyvåpenet som er flygere. Bra at du vet hva du snakker om! :thumbs::no:

Er det noen motsetninger i det DrDoogie skrev?

Vennligst tenk før du skriver neste gang!

Ja.

Morsomt? Nei.

Dumme "spørsmål" får dumme svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja.

Morsomt? Nei.

Dumme "spørsmål" får dumme svar.

Feil svar.

Kvitt eller dobbelt?

Luftbor: Jeg skjønte ironien, men "politiske" syn (ja det er nettopp det jeg tolker det som) ikke har noen ting i denne tråden å gjøre. Derfor gav jeg et like teit svar tilbake. DrDoogie gav et svar, men såvidt jeg vet (correct me if im wrong) har ikke DrDoogie gjennomført førstegangstjensten, og derfor tolket jeg den siste setningen hans som ironi også. Gjorde ikke du?

Nuh..back to topic.

Lenke til kommentar
Luftbor: Jeg skjønte ironien, men "politiske" syn (ja det er nettopp det jeg tolker det som) ikke har noen ting i denne tråden å gjøre. Derfor gav jeg et like teit svar tilbake. DrDoogie gav et svar, men såvidt jeg vet (correct me if im wrong) har ikke DrDoogie gjennomført førstegangstjensten, og derfor tolket jeg den siste setningen hans som ironi også. Gjorde ikke du?

Nuh..back to topic.

Er da ingen ironi i sannheten: "Folk i luftforsvar er avstandskrigere og ser sjeldent resultatet".

Uansett om de har hangarsopere eller flygere.

Så igjen. Tankevirksomhet har alltid vært av et gode.

Lenke til kommentar
Er da ingen ironi i sannheten: "Folk i luftforsvar er avstandskrigere og ser sjeldent resultatet".

Uansett om de har hangarsopere eller flygere.

Så igjen. Tankevirksomhet har alltid vært av et gode.

Jo takk det samme. For det er det dummeste jeg har hørt. Greit nok, det er mange kontor-rotter (og svært svært få flygere) i Luftforsvaret, men det finnes absolutt folk som er soldater som må drepe på "nært hold" i luftforsvaret også. Dette skrev jeg jo også lenger oppe. Jeez..

Lenke til kommentar
skipp militæret og begynn å spill counter-strike. :p

Hooray! :thumbs:

Menmen, hvis du er ute etter en minst mulig fysisk krevende tjeneste så velger du luftvåpenet. Ikke at jeg har erfaring med noen av delene men det er det jeg har hørt i alle år. Jeg kommer til å satse på det btw. Både fordi jeg ikke er Kong Fysisk Utholdenhet og ikke minst fordi FLY ER KULT! :w00t:

Lenke til kommentar

Ja ja, da var sesjon vell overstått. Ble erklært tjeneste dyktig så jeg er vel på vei inn til sommeren :p

Satte Militærpoliti som mitt første valg og Artilleriet som mitt andre valg. Synes militærpolitiet hørtes spennende ut, litt mere variert kanskje, samtidig som jeg slipper å løpe rundt på Finnmarksvidda i 40 minus :)

Lenke til kommentar
Synes militærpolitiet hørtes spennende ut, litt mere variert kanskje, samtidig som jeg slipper å løpe rundt på Finnmarksvidda i 40 minus :)

i marinen kunne du iallefall sittet inne på en båt hele tiden... ikke noe fysisk fostring, ikke masjering eller noe som helst pes...

Lenke til kommentar
...såvidt jeg vet (correct me if im wrong) har ikke DrDoogie gjennomført førstegangstjensten,

Wrong.

Ok, beklager..Jeg bare mente å huske at du sa du var militærnekter fra en tråd du deltok i tidligere.

EDIT: her var det..

Jassaa, mister jeg kjoennsorganet / kjoennsmodningen min ved aa nekte militaertjeneste? Kan ikke si jeg har merket noe til det.

Ombestemte du deg? :ermm:

Endret av lodott
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...