2m Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Noen som vet nøyaktig dato den kommer ut?? Og prisen gleder meg til den kommer Lenke til kommentar
JaFFaR Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 har ikke peiling lurer på d samme Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Den er bekreftet til å komme mai. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg har ikke så veldig mye peiling så jeg bare lurer på to ting: 1. hva en 3G telefon egentlig er og 2.vil noen gi meg en link til en side med Z1010 info/bilder?? Takk på forhånd=) Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 SE Z1010 kommer ikke på en stund... Se på SE sine hjemme sider under "kommer" linken En annen ting som er kjekt å ta med i beregningen er at ingen leverer UMTS/3G simkort enda........ Telenor Mobil som ligger først på utviklingen har ikke tenkt å gi ut noe før til sommeren, så den kommer ikke i Norske butikker før den tid. Telenor Mobil og Netcom som eier flere importører sier at de ikke skal segles noen i Norge før de kan levere alle tjenester, derfor var 6600 og 6220 forsinket for de her var det en ny type tilkobling via vap (tcp/ip) Denne kommer først i Sverige, sjekk www.mobil.se Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg har ikke så veldig mye peiling så jeg bare lurer på to ting:1. hva en 3G telefon egentlig er og 2.vil noen gi meg en link til en side med Z1010 info/bilder?? Takk på forhånd=) 3G = UMTS = rask overføring av data i mobilnettet, ca 386/128 på Z1010 Sjekk her Z1010 Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Greit nok at sider er litt hitech, men liker det ikke når det tar 5 sek fra du klikker til neste side vises (jeg mener da ikke at nedlastingen tar tid) Og så er det så ofte så vanskelige menyer.. Drittside! z1010 skiller seg ikke ut fra mengden, synes jeg. *edit: Utseendemessig altså Endret 18. januar 2004 av sirpetterjones Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Greit nok at sider er litt hitech, men liker det ikke når det tar 5 sek fra du klikker til neste side vises (jeg mener da ikke at nedlastingen tar tid) Og så er det så ofte så vanskelige menyer.. Drittside! z1010 skiller seg ikke ut fra mengden, synes jeg. *edit: Utseendemessig altså Det er bare det at man har en "msn" funksjon på den, telefonen kommer med to kamerar ett for å ta bilder, og ett for video overføring av deg. Dette nettet fungerer i Sverige, og Japan. Nettet er bygget opp i Norge, men siste del av klargjøringen holder på frem til sommeren. Tenk å se de du snakker med på mobilen.... Den har mp3, minnebrikker, bluetooth+++ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå