Bushnell Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 jeg kjøpte meg amd xp 2400 for 1600 kr.. så kom xp 2500 to uker senere å prisen ble halvvert.. litt surt det i grunnen siden jeg kunne venta, men var vel i grunnen dårlig av meg for det sto sikkert et eller annet sted att den kom til å komme da og da.. men men Lenke til kommentar
Wollis Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Et tilbud er der alltid på grunn av noe(nye varer, billigere innkjøp, osv.). Så lenge en vet at en butikk aldri selger noe for å være snill mot kunden, men faktisk fordi den vil TJENE penger, vil en i framtiden ha en litt annen "føle seg lurt"-terskel. Wollis. Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 er det forskjell på å føle seg kåt og å være kåt? Lenke til kommentar
balleklorin Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Moralen er: Stol aldri på "gode" tilbud..... Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 er det forskjell på å føle seg kåt og å være kåt? Hvis du _er_ kåt, ja, da er du kåt. Men hvis du bare føler deg kåt kan det jo hende at du faktisk ikke er det likevel. Bare full og forvirret, liksom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå