Gå til innhold

Kabinet: Jeg vil ha god kvalitet og

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

syns det går greit å legge det her, kabinettet er en stor del av en ny pc, og det er helt dust at så mange på forumet her alltid skal sutre over feilposting, kan de ikke la moderatorene ta seg av det. Blir veldig dårlig stemning av alle de som skal sutre om feilposting og de som skal prøve å hevde seg ved å hetse de som ikke kan så mye. Vi startet alle et sted, hjelp heller de som prøver å lære enn å kom med drittkommentarer.

Dette forumet har utrolig mye folk som er flinke, men mye blir ødelagt av folk som bare skal hetse.

edit: skriveleif

Endret av TriNitroToluen
Lenke til kommentar

det er ikke vits i å bruke 900 på kabinett ,det er skjermkortet du må bruke peng på

Jeg synes snorre123 sit virket greit bare 486kr

jeg går for det jeg

de som handler på

www.microplex.no/

tenker bare på utsenedet på maskina

Endret av skj0000
Lenke til kommentar
syns det går greit å legge det her, kabinettet er en stor del av en ny pc, og det er helt dust at så mange på forumet her alltid skal sutre over feilposting, kan de ikke la moderatorene ta seg av det. Blir veldig dårlig stemning av alle de som skal sutre om feilposting og de som skal prøve å hevde seg ved å hetse de som ikke kan så mye. Vi startet alle et sted, hjelp heller de som prøver å lære enn å kom med drittkommentarer.

Dette forumet har utrolig mye folk som er flinke, men mye blir ødelagt av folk som bare skal hetse.

helt enig.

on topic: Chieftec lager brae kabis'r. Bra kvalitet også. Så koster de ikke skjorta heller

Lenke til kommentar

fordi han får sikkert mere hjelp der f.eks. skjønner du ikke at jeg bare prøver å hjelpe? kanskje tenk litt på hva du sier før du egentlig vet det ??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...