skj0000 Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Hva velger jeg?? Takk for svar Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 feilpost, se under overklokking og kabinetter. Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Da kjøper du dette. Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) syns det går greit å legge det her, kabinettet er en stor del av en ny pc, og det er helt dust at så mange på forumet her alltid skal sutre over feilposting, kan de ikke la moderatorene ta seg av det. Blir veldig dårlig stemning av alle de som skal sutre om feilposting og de som skal prøve å hevde seg ved å hetse de som ikke kan så mye. Vi startet alle et sted, hjelp heller de som prøver å lære enn å kom med drittkommentarer. Dette forumet har utrolig mye folk som er flinke, men mye blir ødelagt av folk som bare skal hetse. edit: skriveleif Endret 18. januar 2004 av TriNitroToluen Lenke til kommentar
wanka Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 har selv http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...7778GB&toc=3063 virker som et lett og greit kabinett. Lenke til kommentar
skj0000 Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) det er ikke vits i å bruke 900 på kabinett ,det er skjermkortet du må bruke peng på Jeg synes snorre123 sit virket greit bare 486kr jeg går for det jeg de som handler på www.microplex.no/ tenker bare på utsenedet på maskina Endret 18. januar 2004 av skj0000 Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 syns det går greit å legge det her, kabinettet er en stor del av en ny pc, og det er helt dust at så mange på forumet her alltid skal sutre over feilposting, kan de ikke la moderatorene ta seg av det. Blir veldig dårlig stemning av alle de som skal sutre om feilposting og de som skal prøve å hevde seg ved å hetse de som ikke kan så mye. Vi startet alle et sted, hjelp heller de som prøver å lære enn å kom med drittkommentarer.Dette forumet har utrolig mye folk som er flinke, men mye blir ødelagt av folk som bare skal hetse. edit: skriveleif helt enig. on topic: Chieftec lager brae kabis'r. Bra kvalitet også. Så koster de ikke skjorta heller Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 syns det går greit å legge det her, kabinettet er en stor del av en ny pc, og det er helt dust at så mange på forumet her alltid skal sutre over feilposting, kan de ikke la moderatorene ta seg av det. Blir veldig dårlig stemning av alle de som skal sutre om feilposting og de som skal prøve å hevde seg ved å hetse de som ikke kan så mye. Vi startet alle et sted, hjelp heller de som prøver å lære enn å kom med drittkommentarer.Dette forumet har utrolig mye folk som er flinke, men mye blir ødelagt av folk som bare skal hetse. edit: skriveleif fordi han får sikkert mere hjelp der f.eks. skjønner du ikke at jeg bare prøver å hjelpe? kanskje tenk litt på hva du sier før du egentlig vet det ?? Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Vil bare si at det kabinettet du har valgt er konge. Er lett å bruke, skrueløst osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå