Tfosheim Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 TEST: Logitech Z-2200 Z-2200-høyttalerne til Logitech ble lansert i høst for å gi kinokvalitet og THX-lyd til det mest utbredte høyttaleroppsettet - 2.1-systemet. Men er det overkill med 200 Watt RMS i et 2.1-system? Vi sender trommehinnene våre på nok en prøve. Les artikkelen her Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 har sjølv cambridge soundworks 2.1 THX 2x 75w 1x150w.. er enig i at de er morro å koble de til dvd-speleren og kjøre i gang lord of the rings, må bare passe på at de ikkje er andre i huset, dei takler nemmelig ikkje å høyre på at heile huset rister Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Helms Deep, ikke Helms Keep Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Jou... til sitt bruk er vel dette ok... Men jeg har vanskelig for å svelge denne type høgtaleroppsett. Med utgangspunkt å lytte på vanlig stereomusikk (den er laget for to høgtalere) så må man ha to ordentlige stereohøgtalere. Da mener jeg desse "sattelittene" blir for små. Eller? Endret 18. januar 2004 av sveinsel Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Helms Deep, ikke Helms Keep Helm's Deep, ikke Helms Deep Lenke til kommentar
sparks Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Vurderer å kjøpe dette når jeg får meg pæng Men vi burde ha fått flere bilder av kobling og slikt. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Da abefaler jeg heller Klipsh Promedia 2.1 Litt kraftigere (235W RMS) Bedre konstruksjon og et jevnt over nydelig lydbilde Lenke til kommentar
notarget Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Fin test. Holder meg til mitt 5.1 system fra logitech. Z-680 Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) herregud... watt er ikke alt! "200watt rms er veldig mye lyd" synes testen nesten var på kanten til å være useriøs. Endret 18. januar 2004 av DJ-JK Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Fin test. Holder meg til mitt 5.1 system fra logitech. Z-680 Kjøpte meg nettopp z-680, det holdt i en halv dag...lyden var enormt god på film og spill, rask stram bass med godt trykk. Men på musikk sammenlignet med stereo systemet mitt(til mange ganger prisen=) så manglet det ganske mye detaljer. Det ble kjøpt inn for å brukers til en liten hjemme kino i stua siden jeg er student og ganske blakk for tiden, men når det ikke tåler å stå på lenge uten å ryke så er det for drøyt. Har en aktiv cv sub som har vært brukt myyyyyye på full geip på film og musikk. Den lever godt enda. Som sagt så kan jeg ha vært uheldig, men i følge manualen så skal anlegget koble ut når det blir for varmt. Og når det i tilegg ikke vrenger så bør det jo tåle litt guffe. Prøvde å sette i en ny sikring men den røyk med en gang. Tipper det er noen komponenter i forsterkeren som er svidd. Lukta iallefall brent ic. Heldgivis er det god garanti på logitech, men det er jo et ork å sende et system på 23.5 kg landet rundt. Det koster i tillegg meg ganske mye. Får håpe det ikke er et problem jeg får med neste systemet mitt. Da vil jeg ha pengene tilbake og kjøpe noe annet med bedre kvalitet. Lenke til kommentar
Knick Knack Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 herregud... watt er ikke alt! "200watt rms er veldig mye lyd" synes testen nesten var på kanten til å være useriøs. Er helt enig! I at watt ikke er alt. Testen som helhet var svært seriøs etter min mening. Les litt mer enn den ene linja Lenke til kommentar
esk Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg likte egentlig dårlig at den syntetiske testen ble foretatt ved å høre på lydene, disse resuktatene blir alt for upresise etter min mening. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 jeg har Logitech Z-2200 selv og er storfornøyd.. trøkk i massevis og kan spille høyt nok for de alle fleste Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 jeg har Logitech Z-2200 selv og er storfornøyd.. trøkk i massevis og kan spille høyt nok for de alle fleste Ja dette settet er overkill for de som ikke vil ha sinte naboer. Det kan eg forteller for idag koblet all strømmen seg av når eg hørte på musikk så hørt eg ringe klokken klikke. Åpner døren og der sto formannen og styre leder eller ka **** de er og klage at alle naboene ringte og klagde over lyde. Havnet nesten i slåsskamp etter at de brukte ufine ord pluss den frekke måten å få kontakt på istedenfor å ringe på tlf (ja de har nr.) Jaja heldigvis beklaget de seg når eg begynte å hisse meg alvorlig. De hørte vist bassen i første etasje og eg bor i 3etasje. Vel det eg skulle fram til var at lyden er helt syk. Ikke si noe negativt uten å ha hørt anlegget først. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 GrrrRrRrRr ønsker meg det enda mere nå altså Bare vet ikke helt når jeg skal få spilt det ordentlig, naboen under er UTROLIG lyd følsom... Og med den bassen kan det kanskje bli litt gøy Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Dette settet hadde jeg kjøpt hadde det ikke vært for mamma, får ikke lov å ta ut penger fra banken så jeg kan kjøpe det fettkjerring Lenke til kommentar
Kvakksalveren Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 SnowDOG_ He he. Dyreste delen i annlegget ser visst ut til å bli eneboligkomponenten. Noe jeg mener er viktig for opplevelsen, er å ikke bekrymre seg for at naboene skal slå deg kald med en gang du stikker haue utafor døra. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Det & si at det nesten blir overkill med 200 Watt er helt feil. Den store str0mforsyningen er med p& & gi et bedre lydbilde fordi den kan gi en jevnere og mer presis lyd. Vil dere vite mer om THX? Her er en fin guide: http://www.hjemmekino.no/guide/thxutstyr.asp BTW: dere kan laere en del av hjemmekino.no ta & les litt rundt der. Ellers legger jeg merke til at lyd testene deres blir stadig bedre! Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 ååh, skulle ønske jeg kunne hatt HØØØY lyd jeg også. her jeg bor er det veldig lytt. kan jo nesten ikke ha hodetelefoner uten å bli skutt her. Lenke til kommentar
johna Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Tror jeg kjøper det gitt,, skal jo flytte inn i ny leilighet nå, så må ha noe nytt, naboen min blir bestekameraten min, så det skal gå bra.. Siden jeg har alt for mye penger kan han få mitt gamle 5.1 sett.. Bra test,, og takk! og til deg med "grinete" mor: bli tørr bak øra først,, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå