kaliber Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Hvofor må en endre multiplier og fsb i bios på en splitter ny amd athlon xp 3000+ ? Lenke til kommentar
Xticy Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 for å klokke den så den yter mye bedre? Lenke til kommentar
humbuq Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Muligens på grunn av at HK ikke _egentlig_ er kompatibelt med den prosessoren, eller at det ikke greier å finne ut hva for en cpu det egentlig er Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 ok.. men skal ikke dette være standard sånn at jeg slipper å endre noe.. akkurat nå står at jeg har amd athlon xp 1700+ i system... men ha rkjøpt 3000, hvorfor da endre i bios.. hrmf..snodig ! Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Første gang du setter en ny CPU i maskinen,kjører den på 100MHz*X. Du må inn i BIOS for å sette verdier selv. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Emnefeltet (E) skal beskrive innholdet i tråden, mens emnebeskrivelsen (B) kun skal benyttes til ekstra info. Eks: (E)Problem med TV-ut på Radeon 9800 (B) jeg får kun sort/hvitt. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Stenges pga dårlig bruk av emnefeltet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg