mr_sjur Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Skla bygge meg datamaskin, mn har ikke så mye peil på selve bygging (dvs. jeg har plukket og skrudd på nesten alt i ei datamaskin, men aldri bygget fra grunnen). 1. Finnes det noen greie sider/bøker der dette er bra beskrevet? 2. Hvilken plass bør jeg kjøpe komponentene? 3. Hvor mye penger må jeg ut med for en hardbarka gamingmaskin til selvbygg? 4. Anbefales lcd til gaming eller går det fortsatt i de gamle monitorene? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 bygge pc sjelv tror nok du må ut med litt over 10.000. det kommer helt ann på hvordan skjerm du liker, hvor mange Hz det er på skjermen og hvilken oppløsning... Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 tja, enig! 10,000. det burde holde en god stund...hvis ikke du kjøper en AMD 64, da varer den exstra lenge...PS: IKKE KJØP LCD! Lenke til kommentar
skj0000 Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) 1 Hvet ikke om noen bra sider 2 Kjøp på Komplett, PSdata, Multicom og PCutstyr Du burd ta en titt på Hardware.no ,det er den beste sida !! 3 Hvet ikke hva du mener med hardbarka ,men hvis det er at du skal ha den ultimate maskinen må du ut med 10000-15000kr 4 det er bedre å kjøpe vanlig pga: Du må se rett på den hvis ikke blir det svart og uklart Det er mye dyrere Hvis ikke du er på mye lan hele tida da?? Håper dette hjalp Endret 18. januar 2004 av skj0000 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Hvorfor ikke LCD? Hvis man leser litt på forumet, så ser man at LCD ikke er så dårlig som det var før, responstiden kommer seg. oyvind_dahle holder vel på med testen sin nå. Om du har penger nok, så ikke forkast LCD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå