Luftbor Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Adminene på .cx domenet har uten forvarsel stengt goatse.cx. Klagen kan leses her: http://www.nic.cx/complaints/goatse.cx/aup...ofcomplaint.pdf Ett opprop har blitt lagt ut her for å få det tilbake: http://www.petitiononline.com/Goatse/petition.html NB!!!! Ingen av linkene viser noe som helst utenom ord. De av dere som ikke vet og leter det opp, ikke skyld på meg! Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) hva er Goatse.cx? Regner med du får forklaringer senere. Men ta det som et godt råd. Ikke let, ikke la din nyskjerrighet ta overhånd. Edit: Dvs denne tråden er kun for de med litt år bak seg og vet hva det er prat om. Endret 18. januar 2004 av Luftbor Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 kanke du bare en PM til meg? er litt nysjerrig hva dette er Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Når du faktisk er så tryglende så hadde du ikke fortjent noe annet, men nei Edit...nå skal jeg tafse på damene...tudelidu. Endret 18. januar 2004 av Luftbor Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 oh then, bare si det kort og brutalt da Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Beaten like a katoy with the wrong customer. EDIT: I acnt spell. Endret 18. januar 2004 av DrDoogie Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Måtte gud straffe dem! hehe *ser i glasskulen.....aaaah...gestraffen mitt dem håndjern og stengt inne* Lenke til kommentar
bkak Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 oh then, bare si det kort og brutalt da En mann som river anus opp til en diameter tilsvarende den oljefat har. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 finnes allerede en tråd om dette .. i søppel også! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 oh then, bare si det kort og brutalt da En mann som river anus opp til en diameter tilsvarende den oljefat har. han river ikke, han åpner! Han har trent i mange år for å få så stor fisering! Gi mannen litt kred! Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 finnes allerede en tråd om dette .. i søppel også! Det virker ikke mer smartere når noen har hintet om det samme før i tråden. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 oh then, bare si det kort og brutalt da En mann som river anus opp til en diameter tilsvarende den oljefat har. han river ikke, han åpner! Han har trent i mange år for å få så stor fisering! Gi mannen litt kred! skal han ha en svær negerkuk i ræva eller? Lenke til kommentar
bkak Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Faktisk, tre dildoer på en meter stykket. Og ja, jeg har bildene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå