Gå til innhold

modde hull i toppen til radiator....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vil stikksaga kutte så fint at den i drar med seg teip ?

noen krav til stikksag ? hvor kraftig osv

Vell... du burde jo satse på at stikk saga går så fort at den ikke drar med seg teipen, ellers burde du vurdere innkjøp av ny stikksag... Du burde sørge for at saga faktisk er lagd for å sage i metall... tre sag hjelper lite.

Du burde øve deg på å stikk sage metall om du skal bruke denne metoden... Er selv fan av "Borre-File" metoden da denne er tryggest, om du har riktig verktøy...

Første gang jeg prøvde stikksag var på side døra, og det ble skammelig stygt... derfor kjøpte jeg nettopp et nytt kabinett etter et år med denne driten..

På det nye kabinettet skal jeg "Borre-File" et mønster, har lagd en tråd... Hvis du trenger et mønster , klikk her!

Endret av King_mephisto
Lenke til kommentar

Vel , tror den takler metall siden det står hvilket blad man må bruke da.

Er en 300w bosch ^^

tenker jeg skal bruke stikk sag......går det til ****** kjøper jeg nytt til konfen ^^

kan øve på et gammelt aopen tower også :)

Lenke til kommentar

Jeg skal også sage hull i toppen av kabinettet... Ett lian li kabinett.. Hvordan finner jeg ut nøyaktige mål? med tanke på at hullet ikke blir for lite eller for stort....og hvordan fikser dere hull til skruene til å feste radiator )eller noe lignende) ?? er det bare hull som dere skrur en skrue gjennom som festes til radiatoren (eller vifta)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...