Gå til innhold

Drittlei...

Anbefalte innlegg

Er drittlei av alle dere som klager, spesielt dere med *mange* poster, på at topicen ikke stemmer med innholdet, dere skjeller ut de som ikke kan like mye som dere, og slenger dritt til andre som slår tilbake. Selv om denne posten kommer til å bli slettet om ett par minnutter, så trengte eg å skrike ut.

mvh morty

PS: kommenter gjerne skrivefeil for å understreke mitt poeng... :devil::devil:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er drittlei av alle som ikke klarer å lage ordentlige topic, slik at vi kanskje må klikke oss innpå emner som vi egentlig ikke har noen interesse av å lese bare for å se hva tråden er om. Jeg og flere andre har etterhvert sluttet å lese disse trådene, men det fører jo bare til at trådstarter ikke får svar, bumper og holder på og roter til forumet enda mer. Jeg er drittlei av at sånne folk roter til forumet, og de fleste feilposter også.

Så Psykopatisk Kaffelefse... synes du bør tenke på at du roter til forumet, og klarer du ikke å oppføre deg på en sivilisert måte, så har du ingenting her å gjøre.

Takk for meg.

Lenke til kommentar
Er drittlei av alle dere som klager, spesielt dere med *mange* poster, på at topicen ikke stemmer med innholdet, dere skjeller ut de som ikke kan like mye som dere, og slenger dritt til andre som slår tilbake. Selv om denne posten kommer til å bli slettet om ett par minnutter, så trengte eg å skrike ut.

mvh morty

PS: kommenter gjerne skrivefeil for å understreke mitt poeng... :devil:  :devil:

Støtter deg litt.

men på en annen side så skjønner jeg hvorfor fordi et forum må ha regler og de burde følges og "vi" som er medlemer av denne herligheten bare hjelper til litt derfor blir det lettere for Moderatorerne og holde orden. :thumbup:

2: men kan også skjønne at du blir lett frustrert over at det er noen av forumbrukere som i steden for og hjelpe kritiserer de deg og skjeller deg ut pga topic og feilposter men de mener som regel ikke noe vondt med det de vil bare hjelpe deg til neste gang du poster. :)

Edit: og de med mange poster føler at de har et ansvar tror jeg siden de har vært her såå lenge lissom . du vet som far som sønn. :yes:

Endret av HEE
Lenke til kommentar

Jeg er drittlei av alle som ikke klarer å lage ordentlige topic, slik at vi kanskje må klikke oss innpå emner som vi egentlig ikke har noen interesse av å lese bare for å se hva tråden er om. Jeg og flere andre har etterhvert sluttet å lese disse trådene

Nå ikke helt sluttet å lese de, eller? :laugh:

Lenke til kommentar
Forumet er fult av nerder. Nerder er ofte paragrafryttere. Selvfølgelig bruker de hver anledning som byr seg.

Hvorfor menger du deg med oss "nerder" da?

Vi har lært å tolere og omgåes med andre mennesker her i samfunnet. :D

Så vær glad :yes:

Endret av Vaio
Lenke til kommentar

Når jeg først startet med å lese på hwforumet for ca 1 år siden vil jeg tro jeg var enig med trådstarter, men ikke nå lenger. Hvis det skal være mulig å lete seg frem i et forum etter noe man har interesse for må det være litt system. Jeg prøver selv å bruke søkefunsjonen før jeg starter en tråd, men gir som regel opp pga rot!

Hvis man poster feil er det greit at noen gjør trådstarte oppmersom på det, men man kan jo gjøre det i en "høflig" tone. Det jeg mener om høflig er ikke nedsettende.

Når dette er sagt har jeg pesonlig ikke opplevd dette, men har oppservert det i andre sine tråder.

Forumet har for meg blitt uunverlig!!!

Lenke til kommentar

mvh morty

PS: kommenter gjerne skrivefeil for å understreke mitt poeng... :devil::devil:

Det å lage en skikkelig topic har ingenting med å kunne mye å gjøre, man klarer å formulere seg skikkelig selv om man er data-newbie, hvis folk ikke engang orker å ta seg bry med å lage en ordentlig topic, hvorfor skal man da orke å hjelpe de?

AtW

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...