Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Er drittlei av alle dere som klager, spesielt dere med *mange* poster, på at topicen ikke stemmer med innholdet, dere skjeller ut de som ikke kan like mye som dere, og slenger dritt til andre som slår tilbake. Selv om denne posten kommer til å bli slettet om ett par minnutter, så trengte eg å skrike ut. mvh morty PS: kommenter gjerne skrivefeil for å understreke mitt poeng... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Elendig topic Feilpostet Rapportert Fikk ikke helt med meg poenget Lenke til kommentar
tore- Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 denne er i feil forum. nå klager jeg på deg. slå den Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 er hundre prosent klar over det! Og tore, du klager på meg nå? Følte du deg truffet av mitt tidligere innlegg? Klager du? Slenger du drit til andre? ER DU BEST? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Kanskje sette seg ned og slappe av Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg er drittlei av alle som ikke klarer å lage ordentlige topic, slik at vi kanskje må klikke oss innpå emner som vi egentlig ikke har noen interesse av å lese bare for å se hva tråden er om. Jeg og flere andre har etterhvert sluttet å lese disse trådene, men det fører jo bare til at trådstarter ikke får svar, bumper og holder på og roter til forumet enda mer. Jeg er drittlei av at sånne folk roter til forumet, og de fleste feilposter også. Så Psykopatisk Kaffelefse... synes du bør tenke på at du roter til forumet, og klarer du ikke å oppføre deg på en sivilisert måte, så har du ingenting her å gjøre. Takk for meg. Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 nå sitter du jo selv å klager da... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Det kan da ikke være SÅ vanskelig og komme opp med en brukbar topic? Lenke til kommentar
HEE Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Er drittlei av alle dere som klager, spesielt dere med *mange* poster, på at topicen ikke stemmer med innholdet, dere skjeller ut de som ikke kan like mye som dere, og slenger dritt til andre som slår tilbake. Selv om denne posten kommer til å bli slettet om ett par minnutter, så trengte eg å skrike ut. mvh morty PS: kommenter gjerne skrivefeil for å understreke mitt poeng... Støtter deg litt. men på en annen side så skjønner jeg hvorfor fordi et forum må ha regler og de burde følges og "vi" som er medlemer av denne herligheten bare hjelper til litt derfor blir det lettere for Moderatorerne og holde orden. 2: men kan også skjønne at du blir lett frustrert over at det er noen av forumbrukere som i steden for og hjelpe kritiserer de deg og skjeller deg ut pga topic og feilposter men de mener som regel ikke noe vondt med det de vil bare hjelpe deg til neste gang du poster. Edit: og de med mange poster føler at de har et ansvar tror jeg siden de har vært her såå lenge lissom . du vet som far som sønn. Endret 18. januar 2004 av HEE Lenke til kommentar
wilbur Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Forumet er fult av nerder. Nerder er ofte paragrafryttere. Selvfølgelig bruker de hver anledning som byr seg. Lenke til kommentar
Carup Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg er drittlei av alle som ikke klarer å lage ordentlige topic, slik at vi kanskje må klikke oss innpå emner som vi egentlig ikke har noen interesse av å lese bare for å se hva tråden er om. Jeg og flere andre har etterhvert sluttet å lese disse trådene Nå ikke helt sluttet å lese de, eller? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Elendig topicFeilpostet Rapportert Fikk ikke helt med meg poenget synes du ikke bedre enn han som postet posten... Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Forumet er fult av nerder. Nerder er ofte paragrafryttere. Selvfølgelig bruker de hver anledning som byr seg. Hvorfor menger du deg med oss "nerder" da? og vaio tror du ikke det var en smule "ironi" med i thomas sitt innlegg Endret 18. januar 2004 av Ravenlord Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Forumet er fult av nerder. Nerder er ofte paragrafryttere. Selvfølgelig bruker de hver anledning som byr seg. Helt enig, Et sted der de finner demokratien sin, hehe, ingen fornærmelse... Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Forumet er fult av nerder. Nerder er ofte paragrafryttere. Selvfølgelig bruker de hver anledning som byr seg. Hvorfor menger du deg med oss "nerder" da? Vi har lært å tolere og omgåes med andre mennesker her i samfunnet. Så vær glad Endret 18. januar 2004 av Vaio Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Det burde være mulig å legge denne posten under et annet topic. Ser ikke helt sammenhengen mellom denne posten og hovedkort, prosessor og minne... PS: til trådstarter: fin hjemmeside du hadde, forresten. plug it in... Lenke til kommentar
rolfar Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Når jeg først startet med å lese på hwforumet for ca 1 år siden vil jeg tro jeg var enig med trådstarter, men ikke nå lenger. Hvis det skal være mulig å lete seg frem i et forum etter noe man har interesse for må det være litt system. Jeg prøver selv å bruke søkefunsjonen før jeg starter en tråd, men gir som regel opp pga rot! Hvis man poster feil er det greit at noen gjør trådstarte oppmersom på det, men man kan jo gjøre det i en "høflig" tone. Det jeg mener om høflig er ikke nedsettende. Når dette er sagt har jeg pesonlig ikke opplevd dette, men har oppservert det i andre sine tråder. Forumet har for meg blitt uunverlig!!! Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 grunnen til at eg poster her var vel bare for at folk skulle legge merke til det. Og hjemmesiden min skal snart få seg en real oppdatering... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Er drittlei av alle dere som klager, spesielt dere med *mange* poster, på at topicen ikke stemmer med innholdet, dere skjeller ut de som ikke kan like mye som dere, og slenger dritt til andre som slår tilbake. Selv om denne posten kommer til å bli slettet om ett par minnutter, så trengte eg å skrike ut. mvh morty PS: kommenter gjerne skrivefeil for å understreke mitt poeng... Det å lage en skikkelig topic har ingenting med å kunne mye å gjøre, man klarer å formulere seg skikkelig selv om man er data-newbie, hvis folk ikke engang orker å ta seg bry med å lage en ordentlig topic, hvorfor skal man da orke å hjelpe de? AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg