SnowDOG_ Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) Absolutt favoritt filmer: -Aliens filmene -Stargate -Blade runner -Dont Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in The Hood Ellers: Starwars filmene (de gamle) LOTR filmene Predator1 MAtrix filmene The gladiator Saving private ryan Terminator filmene Heat De fleste al pacino filmene (hvertfall de eldre) Forrest gump (En av de beste drama filmene eg har sett) Menace 2 society Brave heart The mask Dum dummere Pulp fiction Foxy brown Platoon 5th element From dusk til dawn American history x En gang var vi krigere (once we were warriors - new zelandsk film) Amores perros (Elskede kjøtere - mexicansk film) x-men filmene Man apart Traffic Exorcisten :S Har sikkert glemt å nevne en del men eg orker ikke å bruke så mye tid på dette. Endret 19. januar 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Tim Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Nå blir det MYE film titting neste ukene.. For her var det en del jeg ikke har sett Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Finst det nokon som liker filmar som ikkje er mainstream Hollywood? JA, jeg! Uansett, her er listen min pastet fra vote history på imdb.com : Beautiful Mind, A (2001) 10 Citizen Kane (1941) 10 Devil's Advocate, The (1997) 10 Fight Club (1999) 10 Forrest Gump (1994) 10 Gladiator (2000) 10 Godfather: Part III, The (1990) 10 Kill Bill: Vol. 1 (2003) 10 Léon (1994) 10 Lion King, The (1994) 10 Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring, The (2001) 10 Matrix, The (1999) 10 Ninth Gate, The (1999) 10 Platoon (1986) 10 Pulp Fiction (1994) 10 Requiem for a Dream (2000) 10 Reservoir Dogs (1992) 10 Snatch. (2000) 10 Traffic (2000) Skal ikke påstå at listen min ikke er mainstream, men den er gammel og jeg orket ikke grave i kult/independent film registeret mitt. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Har så sjukt mange filmer jeg elsker men dette er noen av dem. -Mean Streets -Taxi Driver -Goodfellas -Raging Bull -Reservoir Dogs -True Romance -Pulp Fiction -Deer Hunter -Fargo -Miller's Crossing -Godfather-trilogien -Apocalypse Dudes...ehm Now! -Clockwork Orange -Full Metal Jacket -Dr.Strangelove -JFK -Pusher -Scarface -One Flew Over The Cucoo's Nest -Once Upon A Time In West Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Har så sjukt mange filmer jeg elsker men dette er noen av dem. -Mean Streets -Taxi Driver -Goodfellas -Raging Bull -Reservoir Dogs -True Romance -Pulp Fiction -Deer Hunter -Fargo -Miller's Crossing -Godfather-trilogien -Apocalypse Dudes...ehm Now! -Clockwork Orange -Full Metal Jacket -Dr.Strangelove -JFK -Pusher -Scarface -One Flew Over The Cucoo's Nest -Once Upon A Time In West Meget, meget bra liste. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Blir vel: X-files (alle) Gladiator Black Hawk Down Pirates of the carrabiean Saving private Ryan Band of brothers (alle) Kill Bill Vol. 1 Lotr trilogien Fight Club Alien quadrilogy Mc Gyver Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 For meg er det bare én. Bang, bang, you're dead. Og Finding Nemo var ganske bra også, forresten. Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 The Shawshank Redemption The Green Mile Schindlers Liste Forrest Gump Face/Off Star Wars filmene Lost In Translation Pirates Of The caribbean Den Talentfulle Mr. Ripley Terminator 2 The Fugitive Indiana Jones filmene Dancer In The Dark har sikkert glemt mange nå, men det var disse jeg kom på som jeg synes er veldig bra Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) Tja, kommer sikkert til å glemme noen og sånt, men kan forandre på den etterhvert.. Har ingen spesiell rekkefølge.. 1) Alle Harry Potter - filmene 2) Den Grønne Mil 3) Girl Interrupted 4) Monsterbedriften 5) Finding Nemo 6) The Others 7) Dirty Dancing 8) City Of God 9) The Sixth Sense 10) Villmark Glemte seff Basic Instinct daaaa... Endret 27. januar 2004 av Candyfloss Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Saving private ryan LotR Matrix filmene Star wars (spesielt 4,5,6) Band of Brothers (Må nesten få være med) Alien Snatch Villmark Livvaktene Thin red line Den western filmen om Sundance og billy the kid. (Der alle dør på slutten) Starship troopers Bowling for columbine Wag the dog Jakten på rød oktober The rock Elling Apocalypse Now Proof of life Black hawk down Endret 28. januar 2004 av The_evil_blue_toad Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring Matrix Kill Bill Vol. 1 Ace Ventura 2 Saving Private Ryan We were soldiers Vampire Hunter D Terminator 2 Ocean's Eleven Snatch Lock Stock And Two Smokin' Barrels Finding Nemo Scarface Fight Club ^^ De filmene jeg husker best, de filmene som har hatt størst inntrykk på meg, og de filmene som huser de beste skuespillerene. De filmene som er i bold BØR DU SE! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Noen av mine Imdb stemmer.. Better Luck Tomorrow (2002) 10 Jian gui (The Eye) (2002) 10 John Q (2002) 10 Matrix Reloaded, The (2003) 10 Matrix, The (1999) 10 Phone Booth (2002) 10 Punch-Drunk Love (2002) 10 Ring, The (2002) 10 Stealing Harvard (2002) 9 8 Mile (2002) 9 Bad Boys II (2003) 9 Bulletproof (1996) 9 Finding Nemo (2003) 9 Guy Thing, A (2003) 8 Lord of the Rings: The Return of the King, The (2003) 9 28 Days Later... (2002) 9 Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl (2003) 8 ellers; The Others: 10 Requiem for a dream: 9 Memento: 10 Lenke til kommentar
Meg sjøl Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 -Matrix 1,2,3 -Dogma -Taxi 1,2,3 -Oceans Eleven -Catch me if you can -One Night at McCools -The Bourne Identity -Finding Nemo -Ubeseiret -IsTid -Yamakasi -United -Kopps -Nikita(den franske versjonen) -Payback Det var alt eg kom på i øyeblikket... Lenke til kommentar
Crack Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Klassefest Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 - Dr. Strangelove - The Killing - Fargo - The Big Lebowski - Full metal jacket - the deer hunter - Apocalypse...now - Millers Crossing -Taxi Driver - Fight club - Raging Bull - henry fool - Trees Lounge - Pulp Fiction - Jackie Brown -Reservoir Dogs - The Royal teenenbaums - Down By Law - Ghost Dog - Bowling for Columbine - Hardboiled - Matrix 1 - The great dictator - The Godfather filmene - Clerks - Ghost Dog - One Flew Over The Cuckoo's Nest Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) - Dr. Strangelove- The Killing - Fargo - The Big Lebowski - Full metal jacket - the deer hunter - Apocalypse...now - Millers Crossing -Taxi Driver - Fight club - Raging Bull - henry fool - Trees Lounge - Pulp Fiction - Jackie Brown -Reservoir Dogs - The Royal teenenbaums - Down By Law - Ghost Dog - Bowling for Columbine - Hardboiled - Matrix 1 - The great dictator - The Godfather filmene - Clerks - Ghost Dog - One Flew Over The Cuckoo's Nest God liste og valgte mange av de samma filmene i min topp20-liste, men to filmer jeg stusser over. Først Ghost Dog. What the fudge? Jeg håper jeg har tatt feil film elns. Den andre er "The Big Lebowski".. imo veldig hypa opp. "OMG det er en Coen-film... da er den kewl!" Digger Coen-filmene men Lebowski er baaad! Endret 29. januar 2004 av As}{antii Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Jeg sier bare de absolutt beste (måtte tenke nøye igjennom, og de siste filmene er nok i litt tilfeldig rekkefølge) 1. Ringenes Herre-trilogien 2. De 5 star wars-filmene 3. Braveheart 4. Gladiatoren 5. American History x 6. American Beauty 7. Matrix Revolutions 8. The Shawshank Redemption 9. A Beautiful Mind 10. Lock stock and two smoking barrels + snatch. 11. O Brother where art thou. 12. Dum og Dummere 13. Tigerland 14. Wonder Boys 15. De to harry potter filmene 16. Den grønne mil 17. Training Day 18. Saving Private Ryan 19. Willow 20. Road Trip Endret 29. januar 2004 av NoLimit_^ Lenke til kommentar
Klassefest Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Du har tydligvis god filmsmak, men jeg må si at jeg liker the big lebowski, kanskje ikke verdens beste film, crazy story osv, men karakterene i filmen er urolig gode. I tillegg var filmen mitt første møte med Coen brødrene. Men jeg skjønner deg godt hvis du blei skuffa etter å ha sett fks Fargo og Millers Crossing. Og du har tydligvis funnet feil "Ghost dog". Jeg mener Jim Jarmusch's film med Forrest Whitaker i hovedrollen( Ghost dog - the way of the samurai). En anna film jeg glemte som jeg seter veldig stor pris på er Spike Jonze's "beeing John Malkovich" Endret 30. januar 2004 av Klassefest Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 20. Road Trip Ett sted gikk det gale på den listen... Kommer bare ikke på hvilke film jeg ikke synes hører hjemme der... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 What the fudge? Jeg håper jeg har tatt feil film elns. Den andre er "The Big Lebowski".. imo veldig hypa opp. "OMG det er en Coen-film... da er den kewl!" Digger Coen-filmene men Lebowski er baaad! The Big Lebowski er en av de mest brilliante komediene som noen gang er skapt. Den er vellaget og velspillt og utrolig hysterisk. Den største av alle komedier. Fargo er veldig hypa opp og jeg er sikker på du liker den... Hail to the Coens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå