Tim Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Som topicen sier... Skrv opp de filmene dere liker best. Gjerne kategoriser osv! Mine: Ringenes Herre Atter en konge Buddy Iceage Freaky Friday Matrix The Gladiator S.W.A.T Villmark Finding Nemo American Pie The Italian Job 2 Fast 2 furious The Patriot Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 denne tråden skulle vel vært i Film,Tv og Musikk kategorien. men jeg svarer alikavell Lotr trilogien (selv om jeg ikke har sett Rotk enda ) Die Hard trilogien Gladiatoren The Killer Hard Boiled Saving Private Ryan Terminator 2 Star Wars filmene Lenke til kommentar
Tim Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Så ikke at det fantes noen sånn kategori.. Kan administrator flytte den plz.. Endret 18. januar 2004 av Tim Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 jeg har rapportert at den skal flyttes Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Her er mine i tilfeldig rekkefølge: Heat Saving Private Ryan Good Will Hunting T2 The Shining The Shawshank Redemption Die Hard Apocalypse Now Natural Born Killers Crying Freeman Leon La Femme Nikita (Den franske versjonen) Trainspotting Seven Wild at heart Leaving Las Vegas Forrest Gump Star Wars episode 4 Dead Poets Society The Game Ihvertfall det jeg kunne komme på akkurat nå..... mvh Pantera Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Equilibrium Matrix 1 og 2 Lion king 1 Terminator og 2 Drunken master 2 Rat race Whats the worst thing that could happen? Nå kommer jeg ikke på flere.. Endret 18. januar 2004 av Pycnopodia Lenke til kommentar
iDude Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 I tilfeldig rekkefølge: Matrix 1 Crouching tiger, hidden dragon Runaway Train Apocalypse Now Reservoir dogs Ringtenes Herre (alle tre) Trainspotting The Big Lebowski Fargo De mistenkte Blade Runner The Shining Dr. Strangelove (avatar) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 *flyttes til rett sted* Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Mine i tilfeldig rekkefølge: The Lord of the Rings-triologien The Gladiator Braveheart Star Wars 4, 5, 6 Titanic Pearl Harbour Dum og dummere Get Ready To Be Boyzvoiced Lion King Signs Det er iallefall noen av favoritt-filmene mine. Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Ja dette kan bli en interessant liste... So here goes: Memento Pirates of the Caribbean Fear and loathing in Las Vegas Matrix 1 (og bare nummer 1 sett som en enkeltfilm uten hensyn til de andre) Sleepy Hollow Edvard Saksehånd Fargo The Crow Equilibrium Pulp Fiction Clockwork orange Space oddessy: 2001 Trainspotting Blade Runner Natural born killers Snatch Reservoir Dogs The shining Crouching tiger, hidden dragon og siste men ikke minst: DUNE Ibrotha: vi liker en del av de samme filmene ser jeg Sikkert en film eller 5 jeg har glemt her nå, men jeg skrev de første jeg tenkte på når jeg laget lista. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Tilfeldig rekkefølge: Saving Private Ryan Lord of the Rings: Fellowship of the Ring Lord of the Rings: The two towers (Venter på Ex utgaven av ROTK før jeg avgir stemme på denne..) Die Hard 1 The usual Suspects Crouching tiger, Hidden Dragon Heat Snatch Platoon Goodfellas Silence of the Lambs The Professional (Leon) Hard boiled The 6th sense Kill Bill vol. 1 5th Element 12 monkeys Ghost in the Shell The Longest Day Clerks Forrest Gump Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) -Alien -Aliens -Saving Privat Ryan -Forest Gump -Pirates of the caribbean -Braveheart -Ringenes herre -Die Hard -Predator1 -Dont Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in The Hood -Full metal jacket -? kommer ikke på flere Endret 27. januar 2004 av sadogoat Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Vanskelig, men kan liste opp noen: Star wars(alle) Firefox Gladiator Braveheart Das boot A man called horse Return of a man called horse Star trek 4 (Voyage home) Alien Aliens Black robe (sorte kappe) Den siste Mohikaner Nosferatu (Werner Hertzog) Love and action in Chicago Pack up your troubles ( laurel & Hardy) For a few dollars more 2001 Space odyssé Quest for fire (ildkrigen) (Rekkefølgen er tilfeldig) Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 The Crow Braindead Matrix (originalen) Blade Hellraiser A Clockwork Orange Saving Private Ryan Apocalypse Now! (Redux) Evil Dead 2: Dead by Dawn Desperados Battle Royale The Thing Full Metal Jacket Bad Taste Ringenes Herre: Atter en konge Faces of Death vol. 1 Pulp Fiction Aliens Goodfellas Equilibrium (elns) Terminator Scary Movie Pluss de jeg ikke kom på i farten Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Forest Gump Snatch Lock, Stock and two smoking barrells I kina spiser de hund Braveheart American History X Pirates of the caribbean Fight Club 12 Monkeys The man who wasn't there Trainspotting The fugitive (Jaget) The Big Hit From Hell 5th element Payback Gudfaren Trilogien Matrix (kun den første) Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Nesten rangert rekkefølge: Matrix (1) Trainspotting Fight Club Gladiator Saving Private Ryan Good Will Hunting Snatch Lock, Stock and Two Smoking Barrells Ocean's Eleven LOTR Fellowship of the Ring Three to Tango Monty Python - Meaning of life Schindler's List The Pianist High Fidelity Notting Hill Braveheart The Green Mile Monty Python and the Search for the Holy Grail Monty Python - Life of Brian Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 ...tar med noen franske godbiter også: La Pacte Des Loups Doberman Taxi 1,2 og 3 (spesielt 3'ern, med Sylvester Stallone dubbet på fransk) mvh Pantera Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Dette ble et vanskelig spørsmål og siden jeg har litt vondt i hode gidder jeg ikke å vri det så altfor mye, men jag kan nå si de bra jeg kommer på i farta! Alt Vin Diesel har spilt i - tenker da mest på disse: Boiler Room xXx Man apart Knockaround guys Fast and the Furious Pitch Black (Den beste han har spilt i synes jeg) Pirates of the caribbean The transporter (+++) Teh crow (den med Brandon Lee seff) Matrix The ring Scary Movie Bying The Cow Bruce Almighty Shaolin Soccer Kommer ikke på flere i farta, men det er da bra så... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Er det i det hele tatt noen som gidder å lese alle filmene alle skriver opp? 1: Requiem for a Dream 2: The Matrix Det er de eneste to filmene jeg kan prioritere. Ellers blir det bare random: Fight Club, Schindlers liste ov osv osv. Alle disse fete Hollywooderene pluss noen til Lenke til kommentar
agarfors Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Finst det nokon som liker filmar som ikkje er mainstream Hollywood? Eg må få tilrå alle å sjå "Goodbye Lenin", den er konge. Og, litt disgusting, men "Bad Boy Bubby" er ein litt ekkel versjon av Forrest Gump. Det vil seie, kanskje Forrest Gump er ein "mainstream versjon" av BBB. Må også innrømme at eg har litt sansen for Shawshank Redemption, Frihetens regn. Sjekk også ut lista på http://www.imdb.com/top_250_films/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå