kaiern Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Topic sier vel det meste.. Hva er ditt/din favoritt metallica album/sang?? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Mine favoritt album : Master of Puppets Ride The Lightning Kill'em All ...And Justice for all Mine Favoritt sanger, og disse er ikke i rekkefølge : For Whom The Bell Tolls Master of Puppets Fade To Black Welcome Home Seek And Destroy Jump Into The Fire Creeping Death Escape One To Live is To Die Orion The Four Horsemen No Remorse Anesthesia/Pulling Teeth <--- bass solo The Call of Ktulu Battety Phantom Lord old school Metallica = Endret 25. januar 2004 av Jonki Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 De beste Metallica sangene: One, The Unforgiven,The Memory remains,Nothing else matters og Whisky in the jar. Det beste albumet er Metallica(Black album, elns) Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 De beste Metallica sangene: One, The Unforgiven,The Memory remains,Nothing else matters og Whisky in the jar. Det beste albumet er Metallica(Black album, elns) åisann.. Tror nesten ikke jeg klarer dette jeg.. Blir like vanskelig som å velge om man liker Mamma, eller Pappa best.. anyway; MetallicA Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 the black album synes jeg er det klart beste. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 ..de eneste jeg med sikkerhet kan si at IKKE er de beste, er; Kill 'Em All og St. Anger.. Resten inneholder sanger jeg praktisk talt ikke kan leve uten.. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 St. anger har jeg ikke hørt... Men de fleste sangene kan jeg ikke leve uten nei.. Selv klarer jeg ikke å velge hverken beste album eller sang, det er så mange.. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Enig, er ikke lett å velge ut noen favoritter, spesielt favorittsanger. Favorittalbum er nok Black album, tett etterfulgt av Master og Lightening (evt. S&M). De albumene jeg liker minst er nok St.Anger og Justice. Noen av sangene som går mest igjen hos meg nå er: Disposable Heroes Blitzkrieg Creeping Death Of Wolf And Man Holier Than Thou Fuel Orion Welcome Home (Sanitarium) My Friend Of Misery Endret 18. januar 2004 av ZprMario Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) vanskelig vanskelig Beste Album: Puppets, men det er ikke langt til Ride The Lightning, Justice og Kill 'em All. Beste sanger: Master Of Puppets, Ride The Lightning, The Four Horsemen, Frayed Ends Of Sanity, To Live Is To Die, The Unforgiven, Orion og uendelig mange flere Endret 20. januar 2004 av sebdude Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 ...And Justice for all albumet. Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Beste album: ...and justice for all Beste låt: For whom the bell tolls Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Tror jeg må si The black album. Beste låt? Oh herre.. alle! Synes faktisk alle er stort sett like bra. Vanvittig bra mixet album anyways. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Black album. One Unforgiven (II) Whiskey in the jar Nothing else matters I dissapear Dont tread on me Lenke til kommentar
Döden Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 jeg liker minst er nok St.Anger og Justice. And Justice for all er jo simpelthen helt genialt. 1.Master of Puppets 2.Ride The Lightning 3....And Justice For All 4.Black Album Sanger: -Blackend -And Justice for all -The call of ktulu -One -Eye Of the beholder -Master of Puppets -Seek And destroy -Sad but true -Welcome home (sanaterium) -Nothing else Matthers -Seek and destroy -The House Jack built -Hero of the day -Bleeding me -Untill it sleeps -The Outlaw thorn -Orion -The memory remains -Ride the lightning -For whom the bell tolls -Fade to black -Trapped under ice -Creeping death -Fight fire with fire -No leaf Clover -Hit the lights -Sandman -The unnamed feeling (fra st.anger ja. men fortsatt jevlig fet!) Dette er vel det jeg kommer på nå (Ser på!) ^^Ikke i "riktig" rekkefølge da. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Vel, grunnen til at jeg ikke liker Justice noe særlig er på grunn av den dårlige mixingen. Det finnes jo ikke bass! Ålreit, det er noen bra sanger der, men det er det jo på alle de andre albumene også. Kan hende det bare er jeg som er litt picky her siden jeg også spiller bass, men jeg synes uansett at Justice ikke kan måle seg med de fleste av de andre albumene. Men det er nå min mening. Black Album mener jeg er best mixet av alle albumene, og er simpelthen en fryd å høre på. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) enig der ZprMario, ikke noe bass på ...and justice for all jeg likte bassen jevla godt i Kill'em All, skikkelig god og grom lyd. Dette skyldes at Cliff'en brukte en Rickenbacker 4001 bass Endret 24. januar 2004 av Jonki Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Min favoritt er helt klart. Genialt album, er ikke lei ennå etter alle disse årene Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 argh, glemte seff Orion! Når jeg hører mellomspillet i Orion, nærmere sagt bass soloen til Cliff'ern så får jeg frysninger. skikkelig deilig bass Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Enig, Orion er kongesang. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Orion er drit bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå