Gå til innhold

Web-design

Anbefalte innlegg

Eg har nå lasta ned DHE Editoren, og eg lurte på om det er ein moglegheit for å laga eit design, for så å ha ein innstilling som gjer at viss du byttar ein link på ein av sidane, så byttes alle linkene i prosjektet. Finnes det ein sånn moglegeit?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg har nå lasta ned DHE Editoren, og eg lurte på om det er ein moglegheit for å laga eit design, for så å ha ein innstilling som gjer at viss du byttar ein link på ein av sidane, så byttes alle linkene i prosjektet. Finnes det ein sånn moglegeit?

Kanskje formulert litt svakt? Mener du farge på linken?

I så fall kan du bruke css. Men skal du bruke css må du lære deg css.

www.w3schools.com som sagt. :thumbs:

Lenke til kommentar
Men det er ein ting. Linkane skal vere knappar, og dei skal det sjølvsagt vere tekst på. Eg har allereie laga ein knappemal, men korleis får eg tekst på dei?

To alternativer; Skrive tekst på de i bildebehandlingsprogrammet (utvilsomt den beste) eller å lage knappene som bakgrunn / position og z-index: -1

Lenke til kommentar
Men det er ein ting. Linkane skal vere knappar, og dei skal det sjølvsagt vere tekst på. Eg har allereie laga ein knappemal, men korleis får eg tekst på dei?

To alternativer; Skrive tekst på de i bildebehandlingsprogrammet (utvilsomt den beste) eller å lage knappene som bakgrunn / position og z-index: -1

Ok! Kva skrifttype bør eg bruke? Eg har høyrt at mange klagar på Times New Roman, så kva skal eg bruke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...