Gå til innhold

Norsk xp pro til engelsk xp pro?

Anbefalte innlegg

Jeg skal innstallere Winxp Pro Engelsk versjon istedenfor Winxp Pro Norsk versjon.

Jeg har windows innstallert på en egen harddisk, C, og jeg har en harddisk til, G.

Det jeg lurer på er om jeg formaterer den første disken, C, og innstallerer winxp engelsk versjon på den, vil da d som ligger på harddisk G også bli oppgradert til engelsk versjon? (Jeg har hatt noen problemer med å oppgradere windows med andre språk før)

Jeg vil helst ikke miste det som ligger på G, og jeg vil heller ikke ha to mulige systemer å velge mellom når jeg starter maskinen...

Noen som kan svare meg på dette..? :scared:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan svare helt generellt at formatering og reinstallasjon av systemdisk ikke vil påvirke andre disker/partisjoner.

Men det er jo alltids muligheter for en bruker å gjøre feil, f.eks hender det at folk formaterer feil partisjon/disk. Så for å være helt sikker så kan du jo bare koble fra G: disken din mens du gjør dette.

Lenke til kommentar

nei det vil ikke bli borte nei. det er ingen andre av dine partisjoner som blir rørt når du formaterer C: men hva mente du? hvis du oppgraderer så vil du ikke få to valg når du starter Windows. det er bare hvis du kjører dualboot at du får to valg når du starter datamaskinen din.

Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...