Swixz Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Kjøpte en utrolig gunstig joystick-pakke for noen mnd. siden. MS Sidewinder2 med Combat Flight Simulator. Nå lurer jeg på om man får tak i slike pakker med ratt/pedaler og medfølgende spill, evt. hvor? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Vet ikke hvor, men det fins sikkert. Lenke til kommentar
Swixz Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Det svaret var det jaggu lite hjelp i... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Er jo ikke SÅ ofte at du får med spill. Kanskje Midtown Maddness om du kjøper Microsoft sine. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 http://www.gamer.no/omtaler/logitech_momo_racing/index.html Denne får du f.eks på komplett. Lenke til kommentar
Swixz Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Hadde jeg bare hatt Gran Tourismo til PC`en, skulle jeg røska rattet ut av passaten min omså (kommer det til PC snart?) Takker for svar, har funnet dette rattet til rundt 900,-, trenger bare et spill. Need for speed underground eller midnight....? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Hadde jeg bare hatt Gran Tourismo til PC`en, skulle jeg røska rattet ut av passaten min omså (kommer det til PC snart?)Takker for svar, har funnet dette rattet til rundt 900,-, trenger bare et spill. Need for speed underground eller midnight....? Underground Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Midnight club 2 er bra det å Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Underground eier jo ikke baner.. Lenke til kommentar
Swixz Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Thomas, du er jo en (veldig) aktiv gamer. har sett deg i aksjon på gamer.no Alle gleder jo seg til sommeren når doom3 kommer(forhåpentligvis), men hva skal jeg bruke fx kortet mitt til i mellomtiden? Har alle spill som har med wwII å gjøre, hva med halo, er det verdt det? Far-cry? Liker ikke rollespill o.l. må ha noe med motorer eller skyting å gjøre. Noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå