Joakim87 Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 heisann I rom julen oppgraderte jeg pcen og formaterte hardisken, da måtte jeg samtidig innstalere steam på nytt... Etter dette har jeg fått en problem med lyden i cs 1.6, vanligvis skjedde dette etter litt spilling, men etter den siste updaten av steam skjer det bare jeg starter cs. Det blir ekko på lyden men, lyden blir også mye lysere på en måte... det er litt vansklig og forklare.. Er det noen som har hatt en lignede problem? Eller er det noen som har en god ide på hvordan det kan fikses?` Håper på svar mvh JoakimT Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Gå inn på options - sounds, og skru av Eax hardware sound, eller 3d sound hvis det står på. Se om det blir bedre da. Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 nope, hjelper ikke noe. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Gå inn på volumkontrollpanelet og sjekk om 3d-lyd står på da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå