lpaul Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Heisann... Har en stund tenkt på å oppdatere maskinen min... beholder lyd, grafikk og hardisker men trenger som sagt nytt hovedkort, cpu, og minne.... 1. har sett på en del tester både her på hw.no og andre seteder og kommet frem til følgende oppsett https://prisguiden.no/vis_handlevog...?waggon_id=1961 Gi gjerne kommentarer på oppsettt, evt forbedringer/forslag(men kan ikke gå noe dyrere i pris) takker for alle svar.... paul Endret 6. april 2004 av lpaul Lenke til kommentar
gixer Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Oppsettet ser veldig bra ut og det er tydelig at du har gjort god research! Når det gjelder kabinett så anbefaler jeg Aopen H600B. Kabinettet fikk bra kritikk da den ble testet på hw.no, den har en bra PSU (som alene koster 600 kroner) og den er ikke minst billig. EDIT: leif Endret 18. januar 2004 av gixer Lenke til kommentar
lpaul Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Noen som har noen andre kommentarer? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Forstår at du har begrenset budsjett. Men ville vurdert å kjøpe PC3700 eller PC4000 minne. Både HK og Intel P4 gjør det enkelt og greitt å kjøre opp frekvensen. P4 2,8 går enkelt og greitt på 3,1 - 3,2 GHz. Men da tror jeg ikke minne henger med i full hastighet. Jeg har oppsett med samme HK, P4 2,6 og Twinmos m/Winbond PC3200(2*256). Har fungert prikkfritt siden juli 2003. Klokket til nesten 2,9 GHz. Oppgraderer nå med ny kjøler og raskere minne, for å komme opp på 3,2 GHz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå