Bone Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Heisann! Jeg skal rename noen (kremt.. en del) .mp3'er. De ligger i forskjellige under-kataloger. Filene heter per nå; 01 - SangTittel.mp3 og (disc 1) - 01 - SangTittel.mp3 (disc 2) - 04 - SangTittel.mp3 men, jeg tenkte jeg skulle gjøre en standard på alle, så jeg vil at de skal bli følgende; 1x 01 - SangTittel.mp3 og 1x 01 - SangTittel.mp3 2x 04 - SangTittel.mp3 .. Har noen noe forslag på hvordan jeg kan gjøre dette? Uten å gjøre det manuelt på alle og enhver!? Selvølgelig må SangTittel være intakt og kan ikke forandres.. På forhånd; hjertlig tusen takk! mvh Bone Endret 18. januar 2004 av Bone Lenke til kommentar
ap1978 Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Tipper en av disse vil kunne gjøre jobben. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Tipper en av disse vil kunne gjøre jobben. ..nå har jeg ikke sett så hardt på de programmene enda, men det er ikke ID-tagen jeg skal rename.. Det er selve filnavnet.. Lenke til kommentar
ap1978 Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Hvis du leser øverst på siden så ser du dette "Descriptions : Softwares that manage the ID3 information on your MP3 files and also as MP3 file manager (export songs list, rename files, etc)", Renames files også altså.. Det er en del som er inkludert i alle id3-editors, i større eller mindre grad. Du kan jo teste denne. Endret 18. januar 2004 av ap1978 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Hvis du leser øverst på siden så ser du dette "Descriptions : Softwares that manage the ID3 information on your MP3 files and also as MP3 file manager (export songs list, rename files, etc)", Renames files også altså.. Det er en del som er inkludert i alle id3-editors, i større eller mindre grad. Du kan jo teste denne. Takk! ..det var nok jeg som ikke så godt nok, nei.. Ble litt for fokusert på ID3-tag ordene som jeg så! Takk for hjelpen ! Skal sjekke litt ut nå! mvh Bone Lenke til kommentar
Yeahright Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg bruker LupasRename. Det gjør nøyaktig det du snakker om. Plus at det er GRATIS! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg bruker LupasRename.Det gjør nøyaktig det du snakker om. Plus at det er GRATIS! Gratis!? *klinge-linge-ling* i ørene mine! hehehe.. Lenke til kommentar
Yeahright Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Jupp, en gratis fnutt, som faktisk er ganske liten også! Kun 725kb! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Jupp, en gratis fnutt, som faktisk er ganske liten også! Kun 725kb! den funka også!! Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå