P-in-P Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg har en film som det ikke er tekstet og jeg har problemer med å skjøne hva de sier (kinesisk ). Men nå har jeg lastet ned en .sub fil - Hvordan bruker man den? Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Feilpostet, men svarer allikevel. Last ned bsplayer fra www.bsplayer.com der kan du trykke på en liten knapp merket "s" og legge til subtitle etter at du har startet filmen. Edit: du finner subtitles på www.dvd.box.sk Endret 18. januar 2004 av FiskePinna Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Takker for svaret, men kan ikke skjønne at denne kunne være feilpostet! Hvor ville du postet denne? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 under Film, Tv og Musikk ? Lenke til kommentar
Frøken Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg har en film som det ikke er tekstet og jeg har problemer med å skjøne hva de sier (kinesisk ). Men nå har jeg lastet ned en .sub fil - Hvordan bruker man den? Du kan også legge sub filen under samme mappen hvor filmen befinner seg og pass på at hvis filmen f.eks heter storfisk.avi/mpeg/osv så kaller du sub filen for storfisk.sub Da slipper du å laste ned noe. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg har en film som det ikke er tekstet og jeg har problemer med å skjøne hva de sier (kinesisk ). Men nå har jeg lastet ned en .sub fil - Hvordan bruker man den? Du kan også legge sub filen under samme mappen hvor filmen befinner seg og pass på at hvis filmen f.eks heter storfisk.avi/mpeg/osv så kaller du sub filen for storfisk.sub Da slipper du å laste ned noe. Den løsningen der var mye bedre Tusen Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå