Gå til innhold

Star wars Galaxies


Anbefalte innlegg

V[]bster,05/02/2004 : 23:07] nei nei :)

Join Bria gutta og [TKW] The Teras Kasi council :)

Har nettop satt opp town hall og har 11 innbyggere :p trenger fler, hadde vært kult med noen Gamer.no medlemmer  :thumbs:

Hey.

 

NiS har Rori's største by på Eclipse... Isbree. Har vel rundt 80 innbyggere nå! :)

 

Lykke til med deres prosjekt .. Synd dere ikke slo dere ned på Eclipse. :)

Yup skulle egentlig joina eclipse, men så langt tenkte jeg ikke :p

Grunnen til at jeg joina eclipse var fordi broren min spillte der.

Og nå som jeg har fått en Ok character har jeg lyst til å fortsette med ham.

Så derfor bestemte jeg meg for å starte en egen Guild og By :)

Selv om det tok meg litt tid å samle pengene jeg trengte har jeg endelig klart det :D Og det er ikke så vansklig å skaffe medlemmer.. kommer vanligvis noen å spørr en av medlemenne om å være med hver dag. Men skulle jo for det meste ønske det kunne komme en nordmann da ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg reroller nå charen min og starter på nytt for å bli CH og scout (medic), og forhåpentligvis musiker da jeg likte det :)

 

Møtte ei søt jente (?) med en kul pet nå nettopp. Jeg kommenteret den (nice doggy) og hun viste seg å være svært imøtekommende og fortalte meg en masse om det å være creature handler samt at hun viste meg de hun kunne mane frem, og hvordan de angriper, stalker (den spideren var nifs, særlig når den stalker!), og jeg fikk virkelig lyst til å drive med det.

 

Har hatt pets i AO i sin tid, det var også moro, selv om jeg ofte døpte dem stygge ting som "Imah-inwall-stupid" og "Please kill me", jeg hatet hvordan de alltid satte seg fast i veggene! :D

 

Anyways..

 

Nicket mitt var og skal fortsatt være (om mulig:

 

Palchi Mameofov

 

Lokasjon: Eclipse, Tantooine

 

Si hei om du ser meg ;)

 

Det hakker litt vel mye i noen bygninger, særlig store kantinaer. Har ramset opp specs andre steder, trenger nok bedre skjermkort enn Ti4200.

 

Dessuten har jeg et par trojans på disken, som jeg ikke har fått fjernet ennå ...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530

Character 2:

 

Nick:

xxxxxxxx

 

4 1 1 0 Jedi Padawan

 

 

lucky bastard :cry:

 

noen som vet hvordan de har tenk til å fikse jedi systemet nå som holo's blir verdiløse på den 6. patchen?

Lenke til kommentar

Character 2:

 

Nick:

xxxxxxxx

 

4 1 1 0 Jedi Padawan

 

 

lucky bastard :cry:

 

noen som vet hvordan de har tenk til å fikse jedi systemet nå som holo's blir verdiløse på den 6. patchen?

Det er en rekke missforståelser rundt om dette,

holocrons blir slettes ikke verdiløse etter patch nr.6,

men mest sansynlig nr.7, dog de finner nok på noe smart.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530
har hørt at det kanskje blir jedi quest.det blir da dårlig da.gjør oppdrag og bli en jedi :roll:

Hvorfor skulle det bli dårlig?

Det er jo bare mere realistisk, forhåpentlig litt vanskeligere og bli Jedi også.

ehhh man gjør noen oppdrag og får kraften i seg?

nei da er det bedre med holos

Lenke til kommentar
har hørt at det kanskje blir jedi quest.det blir da dårlig da.gjør oppdrag og bli en jedi :roll:

Hvorfor skulle det bli dårlig?

Det er jo bare mere realistisk, forhåpentlig litt vanskeligere og bli Jedi også.

ehhh man gjør noen oppdrag og får kraften i seg?

nei da er det bedre med holos

uhh... hvis du har lest hva de sier slags quests det er der..

Quests with roots in force sensetivity etc,

skjønner ikke hva som er galt med det, er jo akkurat slik det skulle være,

eller tror du Aniken Skywalker var Dancer, Entertainer, Chef, Marksman, Scout, Ranger, Droid Engieer(vel det var han vel men), Commando , Bountey Hunter og kansje værst av alt Image Designer før han ble Jedi ?:)

Neh trokke det^^

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...