Co[]V[]bster Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 V[]bster,05/02/2004 : 23:07] nei nei Join Bria gutta og [TKW] The Teras Kasi council Har nettop satt opp town hall og har 11 innbyggere trenger fler, hadde vært kult med noen Gamer.no medlemmer Hey. NiS har Rori's største by på Eclipse... Isbree. Har vel rundt 80 innbyggere nå! Lykke til med deres prosjekt .. Synd dere ikke slo dere ned på Eclipse. Yup skulle egentlig joina eclipse, men så langt tenkte jeg ikke Grunnen til at jeg joina eclipse var fordi broren min spillte der. Og nå som jeg har fått en Ok character har jeg lyst til å fortsette med ham. Så derfor bestemte jeg meg for å starte en egen Guild og By Selv om det tok meg litt tid å samle pengene jeg trengte har jeg endelig klart det Og det er ikke så vansklig å skaffe medlemmer.. kommer vanligvis noen å spørr en av medlemenne om å være med hver dag. Men skulle jo for det meste ønske det kunne komme en nordmann da Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg reroller nå charen min og starter på nytt for å bli CH og scout (medic), og forhåpentligvis musiker da jeg likte det Møtte ei søt jente (?) med en kul pet nå nettopp. Jeg kommenteret den (nice doggy) og hun viste seg å være svært imøtekommende og fortalte meg en masse om det å være creature handler samt at hun viste meg de hun kunne mane frem, og hvordan de angriper, stalker (den spideren var nifs, særlig når den stalker!), og jeg fikk virkelig lyst til å drive med det. Har hatt pets i AO i sin tid, det var også moro, selv om jeg ofte døpte dem stygge ting som "Imah-inwall-stupid" og "Please kill me", jeg hatet hvordan de alltid satte seg fast i veggene! Anyways.. Nicket mitt var og skal fortsatt være (om mulig: Palchi Mameofov Lokasjon: Eclipse, Tantooine Si hei om du ser meg Det hakker litt vel mye i noen bygninger, særlig store kantinaer. Har ramset opp specs andre steder, trenger nok bedre skjermkort enn Ti4200. Dessuten har jeg et par trojans på disken, som jeg ikke har fått fjernet ennå ... Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Da er jeg forsåvidt fornøyd. Men kunne være morsomt med en exp.pack som gir deg anledning til å være pilot. Det kommer, det blir den første exp. pakka. Mer info SWG: Exp. pack Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Så var det meg da.. Character 1: Nick: Stratocaster Master Brawler 4 4 4 4 Pikeman 4 4 4 2 Dancer Character 2: Nick: xxxxxxxx 4 1 1 0 Jedi Padawan Endret 8. februar 2004 av Snabben Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Character 2: Nick: xxxxxxxx 4 1 1 0 Jedi Padawan lucky bastard noen som vet hvordan de har tenk til å fikse jedi systemet nå som holo's blir verdiløse på den 6. patchen? Lenke til kommentar
Deg Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Får nesten poste her jeg å Nick: Zagrat Scout 2020 Marksman 0302 Lenke til kommentar
notarget Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Da er jeg forsåvidt fornøyd. Men kunne være morsomt med en exp.pack som gir deg anledning til å være pilot. Det kommer, det blir den første exp. pakka. Mer info SWG: Exp. pack Den EXP pakke tror jeg kommer til å bli bra. Ihvertfall hvis man kan reise til planet til planet. 'hmm. skal jeg løpe ned på mix å kjøpe swg tror, veldig usikker' Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Character 2: Nick: xxxxxxxx 4 1 1 0 Jedi Padawan lucky bastard noen som vet hvordan de har tenk til å fikse jedi systemet nå som holo's blir verdiløse på den 6. patchen? Det er en rekke missforståelser rundt om dette, holocrons blir slettes ikke verdiløse etter patch nr.6, men mest sansynlig nr.7, dog de finner nok på noe smart. Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 har hørt at det kanskje blir jedi quest.det blir da dårlig da.gjør oppdrag og bli en jedi Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 har hørt at det kanskje blir jedi quest.det blir da dårlig da.gjør oppdrag og bli en jedi Hvorfor skulle det bli dårlig? Det er jo bare mere realistisk, forhåpentlig litt vanskeligere og bli Jedi også. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Håper ikke det kommer til å kry av Jedi'er. Da blir jo alt ødelagt Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Håper ikke det kommer til å kry av Jedi'er. Da blir jo alt ødelagt Det jeg frykter det kommer til og gjøre, men vi får håpe. Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 har hørt at det kanskje blir jedi quest.det blir da dårlig da.gjør oppdrag og bli en jedi Hvorfor skulle det bli dårlig? Det er jo bare mere realistisk, forhåpentlig litt vanskeligere og bli Jedi også. ehhh man gjør noen oppdrag og får kraften i seg? nei da er det bedre med holos Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 har hørt at det kanskje blir jedi quest.det blir da dårlig da.gjør oppdrag og bli en jedi Hvorfor skulle det bli dårlig? Det er jo bare mere realistisk, forhåpentlig litt vanskeligere og bli Jedi også. ehhh man gjør noen oppdrag og får kraften i seg? nei da er det bedre med holos uhh... hvis du har lest hva de sier slags quests det er der.. Quests with roots in force sensetivity etc, skjønner ikke hva som er galt med det, er jo akkurat slik det skulle være, eller tror du Aniken Skywalker var Dancer, Entertainer, Chef, Marksman, Scout, Ranger, Droid Engieer(vel det var han vel men), Commando , Bountey Hunter og kansje værst av alt Image Designer før han ble Jedi ? Neh trokke det^^ Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 synes questene høres fint ut ^^ eneste jeg er redd for er for mange jedis.. det ville ødelegge spillet... Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg tror jeg skal få meg SWG imorgen.Etter omtalen av det,bildene,infoen,overtaling av foreldre så er jeg klar for mitt første mmorgp.Får det muligens idag(klokka har jo passert tolv)ca.14-16timer.Gleder meg Lenke til kommentar
Togo Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Eeeeek! Jeg blir gal av misunnelse her nå! Hadde jeg bare hatt kredittkort og vært arbeidsledig skulle jeg ha spilt dette spillet i stykker! Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 fikk ikke SWG idag,men kanskje i morgen eller neste uke??? Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Har kjøpt meg SWG.Har innstallert det og den driver og laster ned patcher akkurat nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå