Gå til innhold

Star wars Galaxies


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på en ting, får radiolink engang i månedskiftet. Jeg regner med at jeg antakligvis ikke får verdens beste ping. Hvor mye vil det ha å si i SWG? Hvordan vil det påvirke min spille opplevelse? og hvor gærnt kan d bli før det ikke blir noe morro å spille.

Ble vist "litt" inspirert etter flere starwars filmer gikk på tv og en viss omtale her på gamer.no - noe skal dø om det blir totalt uspillbart på radiolink (har atm isdn). :)

Endret av troyel
Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530
Det er AT-ST og AT-AT maskiner, ja. AT-ST kan Imperial-spillere få kontroll over når de blir høy nok rang innenfor Imperiet. AT-AT (de svære, firebente skrapbeistene fra Empire Strikes Back) kan ikke kontrolleres av spillere, men er i spillet hvor NPC-Imperials bruker dem.

hvor er det du finner at-at'er?

har aldri funnet dem

Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530
Lurer på en ting, får radiolink engang i månedskiftet. Jeg regner med at jeg antakligvis ikke får verdens beste ping. Hvor mye vil det ha å si i SWG? Hvordan vil det påvirke min spille opplevelse? og hvor gærnt kan d bli før det ikke blir noe morro å spille.

Ble vist "litt" inspirert etter flere starwars filmer gikk på tv og en viss omtale her på gamer.no - noe skal dø om det blir totalt uspillbart på radiolink (har atm isdn). :)

vil ikke si at høy ping gjør stort når du spiller,men anbfaler ikke å være i coronet mens du høy ping ;)

Endret av medlem-19530
Lenke til kommentar
Så, la oss si 100ping? stort problem? jeg håper inderlig at jeg ikke får mer enn maks 60/70 slik i snitt *grøss*

Øhhh.. Nå må du huske at det er veldig stor forskjell på ping i et FPS, som f.eks. CS, og et mmorpg.

 

I et mmorpg TRENGER man ikke super ping (50-100), pga. spillet har diverse verktøy for å håndtere dårligere ping. Mot Eclipse, som står på østkysten av USA, får jeg rundt 130-180 i ping. Ikkeno problem. :)

Lenke til kommentar

Hey, kan man gå John Woo og bruke akimbo pistoleras?

 

Hva er vel kulere enn Akimbo Scout Blasters, eller.no :-()

 

Anyways, kan nesten ikke vente til jeg får spillet. Sitter her og sjekker EBGames.com ørten ganger daglig, og så posten, og blir like skuffa hver gang!

 

VIL SPILLE SWG!

 

Hnnnngh!

 

BTW: noen som vet om det går ann å tunnele UDP packets?

Lenke til kommentar

God Kveld.

 

Har sett på mange forskjellige nettsider om dette spillet. Har også lest på mange poster her.

 

Har lyst på dette spillet, men er ikke helt sikker enda. Noen som kan overbevise meg her? :p Aldri spilt mmorpg spill.

 

Er spillet verdt å betale for hver mnd? :dontgetit:

Går det også an å binde seg til 6mnd også? eller må man betale for hver mnd.

Lenke til kommentar

Joina Eclipse i dag. Husker ikke navnet på charen min da jeg brukte autogeneratoren for å ikke bli sett ned på av alle de fanatiske SW geekene (det var en spøk..).

 

Når det er sagt... LOL.. installerte jeg det i dag på en P3-500 med 128MB SD RAM. Det sier seg selv at ytelsen ikke gir en bakoversveis på en slik maskin.. Faktisk tar det rundt 10 minutter å i det hele tatt får startet spillet (minst). Deretter må det loade en masse mellom hvert 10ende skritt eller så.

 

Jeg installerte det på ren trass, da jeg har hatt spillet spillet i mange måneder nå.

 

Får heldigvis min egen P4 2.8 maskin med 1Gb DDR dual RAM opp og gå om noen dager da. Er dritt lei Neocron og har avsluttet alle kontoene mine der. Nå blir det SWG en stund fremover.

Lenke til kommentar
God Kveld.

 

Har sett på mange forskjellige nettsider om dette spillet. Har også lest på mange poster her.

 

Har lyst på dette spillet, men er ikke helt sikker enda. Noen som kan overbevise meg her? :p Aldri spilt mmorpg spill.

 

Er spillet verdt å betale for hver mnd? :dontgetit:

Går det også an å binde seg til 6mnd også? eller må man betale for hver mnd.

Du kan binde deg mer enn 1 mnd ja.. Du får også med en gratis måned når du kjøper spillet...

Spillet er genialt, og ikke minst avhengighetsdannende! :love:

 

Du bør definitivt satse på SWG som ditt første MMORPG :thumbup:

 

:thumbs:

Lenke til kommentar
Har bare prøvd AO og SWG jeg, men i mine øyne går SWG AO en lang gang.

 

Du som ska joine oss på Eclipse - ta en titt innom www.swg-nis.com ..

Og sjekk signaturen min. :)

Hmmm er det noen av dere som spiller på chimera europe?

 

kunne tenkt meg å joine om dere var der. /me smuggler

Lenke til kommentar
Har bare prøvd AO og SWG jeg, men i mine øyne går SWG AO en lang gang.

 

Du som ska joine oss på Eclipse - ta en titt innom www.swg-nis.com ..

Og sjekk signaturen min. :)

Hmmm er det noen av dere som spiller på chimera europe?

 

kunne tenkt meg å joine om dere var der. /me smuggler

Ja, vi har noen få som spiller der med et annet navn enn NiS.

 

Så det er bare å joine oss...

Btw - hvis du joiner hovedgruppa på Eclipse kan du få tonnevis med hjelp, får gratis hus i byen vår, etc. :)

Lenke til kommentar
V[]bster' date='05/02/2004 : 23:07'] nei nei :)

Join Bria gutta og [TKW] The Teras Kasi council :)

Har nettop satt opp town hall og har 11 innbyggere :p trenger fler, hadde vært kult med noen Gamer.no medlemmer :thumbs:

Hey.

 

NiS har Rori's største by på Eclipse... Isbree. Har vel rundt 80 innbyggere nå! :)

 

Lykke til med deres prosjekt .. Synd dere ikke slo dere ned på Eclipse. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...