Gå til innhold

Star wars Galaxies


Anbefalte innlegg

Jeg synes selv comboen Bio-engineer / Creature Handler, da du kan "lage" dine egne dyr, og siden tame dem.

 

Dessuten liker jeg det at du faktisk kan TAME dyrene, ikke bare summone de eller whatever, det skaper et litt mer engasjerende gameplay, da du faktisk må lete litt for å finne "den spesielle", foristede å summone den med en ussel formel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller på Eclipse (Mogan Res) og Chimeara (Cosmo Kramer) der jeg på Eclipse er en blanding av crafter/swordsman.. ikke helt sikker på hvilke veier jeg skal gå.. Holo #1 sa Tailor :scared: men det er så jevli stress (og kjedelig) med grinding så ja, er i tvil der.

 

Ellers på Chimeara så skal jeg nok går BH bare for å ha prøvd det. Forresten noen har noen erfaringer med BH som yrke, er det noe artig? Uansett så tar jeg kanskje jeg litt CH først. We'll see..

 

Anyway.. spiller du på Eclipse så join det helnorske PA'et NiS som Spiffen sa.. :green:

Lenke til kommentar
Spiller på Eclipse (Mogan Res) og Chimeara (Cosmo Kramer) der jeg på Eclipse er en blanding av crafter/swordsman.. ikke helt sikker på hvilke veier jeg skal gå.. Holo #1 sa Tailor :scared: men det er så jevli stress (og kjedelig) med grinding så ja, er i tvil der.

 

Ellers på Chimeara så skal jeg nok går BH bare for å ha prøvd det. Forresten noen har noen erfaringer med BH som yrke, er det noe artig? Uansett så tar jeg kanskje jeg litt CH først. We'll see..

 

Anyway.. spiller du på Eclipse så join det helnorske PA'et NiS som Spiffen sa.. :green:

bh er så kjipt syns det er drit kult i starten men innvestigation tar livet av en innvestigation 1 er lett men det etter er derimot my hardt arbeid og strev mer enn master tailor.... hadde bh men alle waepon skillsa på fullt omtrent men innvestigation tokk livet av bh

Lenke til kommentar
Silfedotto Starstrider, Eclipse-serveren, akkurat nå resident på Tatooine.

 

Scout/Rifleman.

 

Du ser meg fyke rundt på min kjære, elskede kaadu.

Vil ikke joine oss i NiS da, Erling?

 

PS: Man fyker aldri rundt på en Kaadu .. Må være på en Swoop evt. ;)

Endret av djorgen
Lenke til kommentar

Takk for det, djorgen, men akkurat nå vil jeg bare være en "lone rider". Etter hvert, hvis jeg etablerer meg helt og fullt i spillet, vil det sikkert være morsomt å bli med i en guild. Akkurat nå spiller jeg det mer eller mindre for å skrive en omtale. Blir det mer etter det, så gjerne det.

 

Og bare så det er klart: Kaadu-er er helt konge. Den holder meg tørr når vi er ute på svømmetur, og den kan gjøre salto med meg på ryggen. Det kan ikke en swoop! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg må si meg enig med Erling her, ingenting slår en Kaadu når det gjelder mounts, og vehicles for den del. Kaadu'er er søøøte, de kan gjøre tricks, de holder deg tørre, og de løper tøffere enn noe.

 

Og dessuten, skal du ha et kjøretøy, synes jeg du heller burde kjøpe deg en Speederbike enn en swoop, da denne er bare litt tregere, men tåler mer, og er kjappere opp bakker.

Lenke til kommentar
Spiller på Eclipse (Mogan Res) og Chimeara (Cosmo Kramer) der jeg på Eclipse er en blanding av crafter/swordsman.. ikke helt sikker på hvilke veier jeg skal gå.. Holo #1 sa Tailor  :scared:  men det er så jevli stress (og kjedelig) med grinding så ja, er i tvil der.

 

Ellers på Chimeara så skal jeg nok går BH bare for å ha prøvd det. Forresten noen har noen erfaringer med BH som yrke, er det noe artig? Uansett så tar jeg kanskje jeg litt CH først. We'll see..

 

Anyway.. spiller du på Eclipse så join det helnorske PA'et NiS som Spiffen sa..  :green:

bh er så kjipt syns det er drit kult i starten men innvestigation tar livet av en innvestigation 1 er lett men det etter er derimot my hardt arbeid og strev mer enn master tailor.... hadde bh men alle waepon skillsa på fullt omtrent men innvestigation tokk livet av bh

Hmm.. høres skummelt ut. Men hva er det som er problemet med investigation då? Er det noe med investigation XP som gir for lite for sjelden eller? Vanskelig å få?

Lenke til kommentar
Takk for det, djorgen, men akkurat nå vil jeg bare være en "lone rider". Etter hvert, hvis jeg etablerer meg helt og fullt i spillet, vil det sikkert være morsomt å bli med i en guild. Akkurat nå spiller jeg det mer eller mindre for å skrive en omtale. Blir det mer etter det, så gjerne det.

 

Og bare så det er klart: Kaadu-er er helt konge. Den holder meg tørr når vi er ute på svømmetur, og den kan gjøre salto med meg på ryggen. Det kan ikke en swoop! :thumbup:

Kaadu er søte de... Men for en som har vært med helt sida dag 1.. (Ok, dag 4) Så er det såå mye mer digg å råne rundt på en Swoop enn en mount. Mounts er så... seine. Ja, veldig søte, men ikke når man allerede har ridd rundt på en i noen uker - og ser hvor bra vehicles er... :D

 

Uansett - hvis du vil besøke oss i NiS så har vi en by, som akkurat har fått "Metropol"-status.. Ligger på Rori. Navnet er Isbree ... ;)

Endret av djorgen
Lenke til kommentar
Takk for det, djorgen, men akkurat nå vil jeg bare være en "lone rider". Etter hvert, hvis jeg etablerer meg helt og fullt i spillet, vil det sikkert være morsomt å bli med i en guild. Akkurat nå spiller jeg det mer eller mindre for å skrive en omtale. Blir det mer etter det, så gjerne det.

 

Og bare så det er klart: Kaadu-er er helt konge. Den holder meg tørr når vi er ute på svømmetur, og den kan gjøre salto med meg på ryggen. Det kan ikke en swoop! :thumbup:

Kaadu er søte de... Men for en som har vært med helt sida dag 1.. (Ok, dag 4) Så er det såå mye mer digg å råne rundt på en Swoop enn en mount. Mounts er så... seine. Ja, veldig søte, men ikke når man allerede har ridd rundt på en i noen uker - og ser hvor bra vehicles er... :D

 

Uansett - hvis du vil besøke oss i NiS så har vi en by, som akkurat har fått "Metropol"-status.. Ligger på Rori. Navnet er Isbree ... ;)

Jeg har brukt en swoop siden de kom på TestCentre, jeg skiftet nå nylig til en Kaadu.

Lenke til kommentar
Takk for det, djorgen, men akkurat nå vil jeg bare være en "lone rider". Etter hvert, hvis jeg etablerer meg helt og fullt i spillet, vil det sikkert være morsomt å bli med i en guild. Akkurat nå spiller jeg det mer eller mindre for å skrive en omtale. Blir det mer etter det, så gjerne det.

 

Og bare så det er klart: Kaadu-er er helt konge. Den holder meg tørr når vi er ute på svømmetur, og den kan gjøre salto med meg på ryggen. Det kan ikke en swoop! :thumbup:

Kaadu er søte de... Men for en som har vært med helt sida dag 1.. (Ok, dag 4) Så er det såå mye mer digg å råne rundt på en Swoop enn en mount. Mounts er så... seine. Ja, veldig søte, men ikke når man allerede har ridd rundt på en i noen uker - og ser hvor bra vehicles er... :D

 

Uansett - hvis du vil besøke oss i NiS så har vi en by, som akkurat har fått "Metropol"-status.. Ligger på Rori. Navnet er Isbree ... ;)

Jeg har brukt en swoop siden de kom på TestCentre, jeg skiftet nå nylig til en Kaadu.

Behøver ikke skifte... Kan ha begge to. ;)

 

Jeg har:

 

-Swoop

-Kaadu

-Carrion Spat

-Bol

-Gurreck

-Rancor

-Toxic Merek Battlelord

-Webmaster

-GSP

-Malkloc

 

..Og noen fler. Hehe.. Digg å være CH.

Lenke til kommentar

litt off-topic her, men...

 

Jeg spilte SWG bittegrann i betaen, og fytti hvor skuffende det var. Men jeg hører det har blitt veldig mye bedre, så jeg lurer på om jeg skal prøve igjen.

 

Men det som plagde meg mest.. man kunne ikke hoppe!!

Har det blitt fixa på?

 

Hopping er jo essensielt for frihetsfølelsen i et spill, etter min mening. Når jeg kjeda meg i AO (da jeg spilte det), hoppa jeg bare rundt fra tak til tak. :) Kjempe-bra idling-ting å gjøre :p

Lenke til kommentar

Det er ikke samme spillet som i beta-testen. Da ville det ikke vært verdt, ærlig talt. Og når jeg for første gang leste at du ikke kunne hoppe i spillet, ble jeg selv helt forferdet. Jeg trodde det var en spøk. Men nå som jeg har spilt det skjønner jeg ærlig talt ikke hvorfor det skulle vært der. Det er uforklarelig.

Lenke til kommentar
Høres enormt gøy ut. Er det store slag? Har en pc med AMD 2600, 512 mb ram og Gforce FX 5600, har jeg sjanse til å kjøre det noenlunde akseptabelt?

 

Edit: Leif

Maskinen din vil fint kjøre spillet uten problemer.

 

Nei, det er ingen "store slag". Spillet er bygd på Imperial-Rebel konflikten, men det er ingen åpen krig som foregår mellom de to. Det er undertrykkelse fra Imperial-siden, og mye knuffing og dytting. Av og til bryter det ut gatekamper mellom de to fraksjonene.

 

Det finnes også spesielle steder, eller hovedkvarterer, hvor de to sidene kjemper om retten til å eie dem. Da må den ene siden invadere bygningen og sikre seg rettighetene til den. Da kan det forsåvidt oppstå større slag.

Lenke til kommentar
Høres enormt gøy ut. Er det store slag? Har en pc med AMD 2600, 512 mb ram og Gforce FX 5600, har jeg sjanse til å kjøre det noenlunde akseptabelt?

 

Edit: Leif

Maskinen din vil fint kjøre spillet uten problemer.

 

Nei, det er ingen "store slag". Spillet er bygd på Imperial-Rebel konflikten, men det er ingen åpen krig som foregår mellom de to. Det er undertrykkelse fra Imperial-siden, og mye knuffing og dytting. Av og til bryter det ut gatekamper mellom de to fraksjonene.

 

Det finnes også spesielle steder, eller hovedkvarterer, hvor de to sidene kjemper om retten til å eie dem. Da må den ene siden invadere bygningen og sikre seg rettighetene til den. Da kan det forsåvidt oppstå større slag.

Men det er vel store hva-de-nå-heter-igjen (de store grå boksene som tramper ned alt) Og X wings eller ATer

 

Så Imperiet slår tilbake i går. Gjett om jeg fikk lyst til å spille :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...