Minty123 Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 kan du kjøre 2 rambrikker med forskjellig cl uten problem ? Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Så lenge begge kjører på den tregeste hastigheten ja. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg gjorde det med mine twinmos brikker, men jeg tror også at det er derfor de klokka noe så forfærdelig dårlig.. klarte ikke mer enn 2 mhz over før de klikka.. Men ja, ellers skal det går fint.. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Så lenge begge kjører på den tregeste hastigheten ja. Feil... Jeg kjørte begge mine på CL2.. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 så vist du setter i en cl2 og en cl2.5 så vil maskinen starte og alt fungere fint ? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Ja.. Jeg har som sagt prøvd det og det funka her. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Så lenge begge kjører på den tregeste hastigheten ja. Feil... Jeg kjørte begge mine på CL2.. Hvis du har en brikke på cl2 og en på cl2.5 og kjører begge på cl2 så er det ikke rart du ikke får klokka mer enn 2MHz, så "feil" meg der sola aldri skinner. Forøvrig går det fint å kjøre begge på CL2, MEN (!!!) det sikreste er å kjøre begge på den tregeste hastigheten, for ram er bakoverkompatibel på hastighetene... Edit: Skriveleif. Endret 18. januar 2004 av Tacritan Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Sant nok... Uansett har aldri twinmos vært noe konge på klokking... PandaMartin.. Prøv deg frem du.. Tror nok bios'en vil detecte rammen som CL2,5.. Men om du vil er det ingen fare å sette på CL2.. I værste fall må du sette opp igjen til CL2,5.. Endret 18. januar 2004 av OgnOmm Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 vel.. nå har det seg sånn at det ikke er til meg.. det er til en som kan 0 om data omtrent.. annet en å sette inn selv.. ellers hadde jeg prøvd meg fram med noen brikker.. men vist den blir detected som 2.5 slipper han jo å endre noe som helst? så da burde det jo gå bra Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Sant nok... Uansett har aldri twinmos vært noe konge på klokking... Det er faktisk feil.......TwinMos har mange ganger blitt testet (seriøse websider), og fått svært gode skussmål når det gjelder klokking. Men når det er sagt, så gjelder det ikke absolutt alle utgaver, versjoner og størrelser. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Har du windbond chip ja.. Ellers er ikke twinmos noe sånn fryktelig bra, men de er billige da. Kan jo legge til snekkern's ramtest.. Twinmos scoret jo bra der. Uansett.. Geil Golden Dragon tar rotta på twinmos.. Endret 18. januar 2004 av OgnOmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå