ahdrage Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Har nå klart 36/50 i basic markmanship, og ble "expert" men jeg får ikke gjort advanced markmanship. Det står bare unavailable.... Har gjort ferdig alle andre unntatt medic..... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Hmmm... mener å huske at jeg tok alt, men jeg tok Medic-greiene først. Nå har du tre laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange kurs foran deg, med tre stk tilhørende eksamener Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Men det sto ingenting om det i manualen. Der sto at for å få advanced markmanship måtte han ha scort 36 eller oppver av 40.. Nevnte ingenting annet... har tatt først eksamenen med medic, strauk på den andre...hmmmm Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Advanced Marksmanship blir tilgjengelig når du har klart 36 av 40 treff på skytetreningen. Du påstår selv at du har klart det, men ting tyder på at du ikke har oppnådd kravene på 36 eller flere treff av 40. Lenke til kommentar
nord Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 prøv å logg deg på igjen, se om det virker da. Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Har prøvd.. Pytagoras: fekk rankinga: expert.. I manualen står det akkurat det samme, du skal være expert........ Lenke til kommentar
nlaBlah Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 er det ikke også noe med at du må ha fullført ranger school oppdraga(online) og fallskjermhoppinga? mener å erindre noe i den duren.. Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Har gjort alt unntatt medic, og selfølgelig advanced markmanship.. Logget meg inn på aa sida online.. Der står : Markmanship score: 36.... Merkelig, alt skulle være i orden nå.... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 du trenger ikke annet enn 36/40 på M16. da logger du deg inn på "personell jacket" og tadaa, adv. marksmanship training er låst opp. Lenke til kommentar
[Platon] Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Problemet må logge i innloggingen. Mange av dere her som spiller AAO? Spilte med deg i går ettermiddag [dsr`camo] =) Lenke til kommentar
[dsr`camo] Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Er da noen som spiller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå