TheDarkListener Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Broren min klarte og få en av de små putene som får musen til å gli til å dette av. Hvor kan jeg kjøpe ny? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg har samme mus som deg, og jeg innbiller meg at det skal bli vanskelig å finne en plass der de selger slike puter i "løs vekt" så å si............... Du har ikke mulighet til å prøve å lime den på igjen da.....? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg har samme mus som deg, og jeg innbiller meg at det skal bli vanskelig å finne en plass der de selger slike puter i "løs vekt" så å si...............Du har ikke mulighet til å prøve å lime den på igjen da.....? Har ikke peiling på hvor den har blitt av. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Kan jo finne noe annet som funker da. Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 sjekk ut om de har noen som ligner på www.hyperglide.net Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 prøv med vanlig teip. sånn gjennomsiktig teip.. Er ikke sikkert på at det funker, men det er jo verdt ett forsøk Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 prøv med vanlig teip. sånn gjennomsiktig teip.. Er ikke sikkert på at det funker, men det er jo verdt ett forsøk Hjalp litt Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=1&s=sr Har disse på Intellimouse 3.0 og Icemat, anbefales. For Steelpad: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=1&s=sr Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Sånn gammeldags DYMO pregetang- tape er fint til dette. Funker flott. Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Er ikke vits med skates, en glatt tapebit funker like bra Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Treningstape må jo være genial til slike ting. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Har satt på et par tapebiter under nå. Det merker terroristene på counter strike Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hahahahahaha lol.....godt sagt....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå