Anterialis Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Hehe.. Ja noen har nok med sitt eget Lenke til kommentar
tull91 Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Sims 2 virker jo faktisk litt moro...Tror jeg skal spille det, men å "leve" det livet som jeg har nå er jo ganske bortkastet. Vil prøve å lage så mye bråk og tull som mulig Lenke til kommentar
ShellGhost Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Er det ikke slik at "simmene" blir eldre og eldre til de stryker med...? Så må du få barn innen det er for sent Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Ja, er det ikke sånn? Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 æ r ikke no stort fan av det første Sims spillet, men toeren virker faktisk ganske lovende!!! rå grafikk, nye effekter(tren deg tynn, bli gammel, osv.)!! toeren blir nok en slager Lenke til kommentar
insider Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 æ r ikke no stort fan av det første Sims spillet, men toeren virker faktisk ganske lovende!!! rå grafikk, nye effekter(tren deg tynn, bli gammel, osv.)!! toeren blir nok en slager tror det jeg å, serlig for de under 16. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå