ProSonic Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?UGID=3058&GID=3000 <-- de kabinettende, 1,er de brae? 2,blir de fort riggalause? 3, er det noe og ha? Jeg har litt lyst på sånnet.. please svar meg! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 sikkert fine., men sikkert et ###### og skru sammen og ;D Lenke til kommentar
Magsf Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) hmm.. har et sånt kabinett menneh ikke Sunbeam menneh BeanTech. Synes de er mye fetere. ( Se her! )Det er god plass og sånt menneh du må jo bære det med sånna hansker da eller... du må ikke.. menneh hvis du ikke gjør det blir det fingermerker.. Jeg satt det ikke sammen selv. Jeg fikk det ferdig montert Endret 18. januar 2004 av Codi0Ne Lenke til kommentar
ProSonic Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Kjøpte du det hen? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) Det er kjempe-enkelt å sette sammen. De som sier noe annet har trolig aldri klart å sette sammen en figur i et Kinderegg engang. Har et sånt selv, men har byttet det ut med et Lian Li PC50. Ville ha et mindre, mer stilrent kabinett.. Men bra kabbis, absolutt. Blir ikke så fort riper i det som folk skal ha det til. Har et stående her jeg ikke bruker. Endret 26. januar 2004 av Swag Lenke til kommentar
ProSonic Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 hmm.. har et sånt kabinett menneh ikke Sunbeam menneh BeanTech. Synes de er mye fetere. ( Se her! )Det er god plass og sånt menneh du må jo bære det med sånna hansker da eller... du må ikke.. menneh hvis du ikke gjør det blir det fingermerker.. Jeg satt det ikke sammen selv. Jeg fikk det ferdig montert kjøpte du det hen? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Noken som har erfaringer med ARyan acryl kabinett på komplett? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) Tror ACRyan og Sunbeam kabinettene er stort sett helt like. Ser skremmende like ut ihvertfall. Kommer sikkert fra samme produsent. EDIT: Sjekket nærmere nå. De ER helt like. Endret 26. januar 2004 av Swag Lenke til kommentar
cpy Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Den er klin lik sunbean men den har i tillegg 3 x 3"5 front deksel istedet.. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Okay. La ikke merke til den ekstra plassen til 3"5. Lenke til kommentar
Magsf Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Nei det blir ikke så fort merker som jeg trodde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå