Gå til innhold

CS 1.5 og 1.6 samtidig?

Anbefalte innlegg

Heisann

Kom til å tenke på en sak. Har en drit av en AVIDI linje i Trondheim som det ikke funker å spille CS på, verken 1.5 eller 1.6. (512/128) Hjemme derimot har jeg en 128 linje, der funker det brillefint med CS...

Og siden en ikke kan spille med boter i 1.6 (?), tenkte jeg at jeg kunne legge inn 1.5 igjen, for å spille mot boter. Kan jeg ha begge versjonene inne, så jeg bare kan velge, avhengig av hvor jeg befinner meg. Eller må jeg legge inn 1.6 de gangene jeg er hjemme?

Håper noen har noen tips

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du mener at jeg kunne ha beholdt den gamle, når jeg oppdatere med Steam? Sannelig ikke sikker på det jeg.

I en annen tråd står det at en kan søke på cstrike i registeret for å finne cs key'n sin, men når jeg gjør det finner jeg ikke key'n. Noen som kan være litt mer eksatke?

Får vel teste da, med to mapper, og dobbelt så mye plass på den stakkars 40GB disken min.,.

Lenke til kommentar

Jepps, da får jeg vel teste POD da:)

Takk for hjelpen alle sammen!

Irriterende at Avidi ikke leverer linjer som en kan spille på. Har en "krav" på det, siden en betaler blodpris for linjen deres...?

Edit: Og igjen, hvordan kan jeg hente fram key'n min? Trenger den vel når jeg skal legge inn CS på nytt...

Endret av and_mit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...