trondrk Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 I det siste har det skjedd noe merkelig med mIRC'n min. 10 ganger i løpet av dagen fra morgen til kveld er det noe som gjør at dette dukker opp: [12:23] <+trond|uix> http://home.doramail.com/ninna:doramail.com/ninna.jpg Hehehehe :PPPpp [12:23] <+trond|uix> ROTFL :DDDddd Muligens jeg har fått dette når jeg har klikka på noen linker. Jeg har kjørt online antivirus scan, kjørt norton antivirus 2004 pro, Trojan remover, Stinger, og et dusinvis antall andre programmer for å prøve å fjerne det. Har også reinstallert mIRC. Ingen programmer fant noe mistenkelig på maskinen min. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Kan være en type backdoor. Prøv å disconnect, skru på firewall, connect. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Eller du kan prøve å fjerne, deretter reinstallere mIRC. Trolig kan det ligge en kommando i en av .ini filene dine i mIRC mappa. Lenke til kommentar
Sirillion Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Heisann Den ultimate løsningen, avinstaller mIRC og installer Klient Edit: Og du burde kanskje passe på så den linken ikke er klikkbar, en eller annen kunne komme til å klikke på den -Neo Endret 18. januar 2004 av NeoTech Lenke til kommentar
trondrk Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Ser ut som et bra (klient) program Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Klient er et enormt bra program! har brukt det masse før, og vil anbefale det til alle andre. Funker veldig bra! Lenke til kommentar
trondrk Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Men nå fant jeg endelig feilen, takket være et tips. Kjørte et program som heter PestPatrol, og da fjerna det 38 forskjellige inntrengere. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Heisann Den ultimate løsningen, avinstaller mIRC og installer Klient Edit: Og du burde kanskje passe på så den linken ikke er klikkbar, en eller annen kunne komme til å klikke på den -Neo Det så jo utrolig diggbart ut da Mulig å scripte i det på samme måte som mIRC med remotescript, aliases osv? I såfall er det jo bare helt toppers Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 jamen.. MÅ man registrere og betale for klient uansett? får ikke brukt det jeg Lenke til kommentar
Sirillion Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 MAn har vel muligheten for å teste det ut før man betaler for det. Tror det er snakk om 30 dager elns... Lenke til kommentar
--7 Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Edit: Og du burde kanskje passe på så den linken ikke er klikkbar, en eller annen kunne komme til å klikke på den -Neo Det gjorde f.eks jeg... men kan ikke se hva skade det har gjort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå