Blib Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Hmm, okay, nå har jeg vel hatt diNovo i et par uker eller noe og jeg har vel alltid irritert meg over at Ctrl+Backspace bare har fungert VELDIG sjeldent. Nå har jeg altsså kommet frem til at problemet ligger i den venstre Ctrl-tasten. Ja, den er faktsk så dårlig at den reagerer bare ca. 1 av 20 ganger jeg trykker på den. Og siden den blir hyppigt brukt til Ctrl+C, Ctrl+V (Ctrl+D for Opera osv osv osv) samt Ctrl+Backspace og, ja, altså, et helt hav av tastakombinasjoner er jo dette ikke akseptabelt. Så, er det bare akkurat mitt eksemplar som har dette problemet, eller er det noe som går? Har ikke hørt noen andre si noe på det bare... Tror dere at Komplett kan godta å kun få selve tastaturet i retur, og sende meg et nytt et? Jeg skulle virkelig hatt BT-adapteret og musa skjønner dere, vil helst ikke måtte klare meg uten det. Uff, jeg får vel ta en samtale til dm i morgen og høre med de.. Lenke til kommentar
rumander Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg har (som nevnt i en tidligere posting) samme problemet. CTRL, ALT og SPACE fungerer, men de må trykkes helt ned (ganske hardt) for at de skal gi respons. Tror problemet kan komme av at tastene er veldig mykt hengslet, og at de bøyer litt unna når man trykker på dem. Litt forsiktig "hamring" på den sviktende tasten gjør den ofte litt bedre (en stund). Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 i den posten godtok og komplett at bare tastaturet ble returnert (det var komplett ikke sant?) Tråden ligger i webshoperfaringer Lenke til kommentar
rlz Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 OT: Hvordan er tastaturet generelt i bruk? Deeeeilig elleh? Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Dra av knappen(e) og ta bort støv ol. Kan hende metallstangen er skeiv eller sitter feil på hengslene.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Fant ut at det var HWB jeg hadde kjøpt av og ikke Komplett og jeg fikk tilsendt et nytt fungerende tastatur med en god CTRL-tast. Rumander, har du slike problemer vil du kanskje også henvende deg til butikken du kjøpte fra og klage. Her fungerer nemlig alt smertefritt nå. Beklager at jeg ikke postet igjen i tråden og sa at problemet ble løst - trodde ikke at det var noen som brydde seg eller så den da det ikke kom så mye svar kan du si Lenke til kommentar
rumander Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Da er det altså håp for meg også. Hadde begynt å venne meg at dette var en generell svakhet med disse tastaturene. Eneste ulempen for meg er at jeg hadde kjøpt fra den nå o' så konkurse butikken VS Data... Bummer... Får vel kontakte Logitech sentralt og høre hva de sier der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå