Windoge Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Skal ha meg denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...7&GrpID=99&s=pl HVIS ikke hovedkortet er dårlig, derfor spør jeg om litt erfaringer Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Gjerne si litt om hvordan hovedkortet er å klokke med. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Om det er ingen som har kortet så tror jeg at jeg bare dropper det Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 IS7-E er vel hverken mer eller mindre enn en "lite-versjon" av IS7 og IS7-G. Begge disse er jo kjent for å være meget bra! Skjekk funksjonaliteten før du handler da IS7-E er ganske strippet for dette i forhold til sine storebrødre. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 IS7-E er vel hverken mer eller mindre enn en "lite-versjon" av IS7 og IS7-G. Begge disse er jo kjent for å være meget bra! Skjekk funksjonaliteten før du handler da IS7-E er ganske strippet for dette i forhold til sine storebrødre. Takker for svar! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 ^Th0mas^: Hvorfor spamer du, du må la folk få muligheten til å hjelpe deg. Du må vente lengre enn ett par timer før du svarer deg selv, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå