DraZeN Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Hvis det er feil, så bør du få tilbake pengene. Ellers.. ring forbrukerombudet ellernoe ta å ring netcom du... trenger ikke blande inn forbrukerombudet.. du får sikkert pengene dine tilbake vettu.. tror ik det blir noe problem.. huff, får se om det ordner seg iløpet av dagen, hvis ikke ringer jeg, ikke største tapet noen hundre kroner, så jeg får se på det, men viss det fortsetter så skal jeg penetrere netcom-sjefen med en avkappa elefantsnabel <---- Æ e nordlending så sånt språk e unnskyldt Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 hehe.... gjør det du (bare en liten ting) hadde dette vært telenor... wohoooo... da hadde de fått hørt seg da... måtte bare si det... *gliiiiiiiiiiis* Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 innstillingen din står på :: motta mms : bare fra hjemmenettverk. sett den på : alltid Dette forekommer OFTE på netcom Det har ingenting med saken å gjøre , den sto på av , og det er for å hindre at jeg får mms fra utlandet som koster meg masse penger Tror du missforstår litt det med at DU må betale for å motta mms fra utlandet, det koster deg ingenting. Å motta mms med telenor eller Netcom visst DU er i ett annet land enn Norge er en annen sak, da har dem lov til å kreve mottaker for penger. Sorry for at jeg ikke kunne hjelpe deg med problemet ditt. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Hmmm, ser ut som om dem blir sendt til alle jeg har sendt til hver 4 time Men mottar ikke de mmsa telenor brukere har sendt meg Endret 18. januar 2004 av DraZeN Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 *glad for at jeg ikke kjøpte ST55 på fredag siden ingen hadde E700 inne(og jeg har netcom) selv om jeg da må vente en stund til E700 kommer inn* Bare fortsetter og fortsetter den å sende enda?? Du skulle ikke prøvd å skru den av i et døgn eller fleer, eller sette sim-kortet ditt inn i en mobil uten mms eller bare en annen mobil?? Lenke til kommentar
jendor Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) ... men viss det fortsetter så skal jeg penetrere netcom-sjefen med en avkappa elefantsnabel... Tenk om NetCom-sjefen liker penetrering med avkappet elefantsnabel... *vurdere operatørbytte* Endret 18. januar 2004 av jendor Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) *glad for at jeg ikke kjøpte ST55 på fredag siden ingen hadde E700 inne(og jeg har netcom) selv om jeg da må vente en stund til E700 kommer inn* Bare fortsetter og fortsetter den å sende enda?? Du skulle ikke prøvd å skru den av i et døgn eller fleer, eller sette sim-kortet ditt inn i en mobil uten mms eller bare en annen mobil?? Dem andre sier jo at det er netcom som fucker så regner med det er det, siden jeg bare mottar mms fra netcom kunder og ikke telenor edit: nå begynner jeg å bli lei denne telefonen, måtte restarte den istad fordi den nekta å slukke lyset i displayet og tastaturet! Endret 18. januar 2004 av DraZeN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå