DraZeN Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Ok , heres the deal, kjøpte ny telefon igår, siemens ST55. Klargjorde den for mms og da begynte morroa. Hadde 270 kr på kortet da jeg begynte, sendte vel noen få mmser, men så plutselig ligger jeg med 200 kr på kortet, og det er jo veldig rart synes jeg. Så får jeg vite at dem jeg har sendt mms til mottar dem opptil 4-5 ganger før det slutter, i tillegg til dette så mottar jeg ikke mms som er sendt fra telenor brukere, dette er sinnsykt kjipt, noen som vet hva som feiler eller skal jeg dra til elkjøp imorgen og klage ?? .:Edit:. nå mottok min mor en mms jeg sendte igår for 6 GANG, nå klikker det snart for meg, ikke bare er dette en feil, men det koster meg penger også! Endret 18. januar 2004 av DraZeN Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 lol Får sikkert ikke hjelp hos elkjop,ring heller teleselskapet ditt. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 altså den bruker jo pengene mine konstant, og hvordan kan dette være teleselskapet sin feil og ikke telefonen! Lenke til kommentar
PSykolog Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Vel, Netcom er ikke slik. dem bruker ikke mony av deg UTEN at man har selv brukt dem. så BYTT til netcom! Morpulere.. Lenke til kommentar
geokri Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 dette er nok nettverket om har hikke, ikke noe galt med telefonen. HAr hatt det slik flere ganger og med flere telefoner. Men jeg har ikke måtte ha betalt for det da. er jo en enkel måte å teste det på, send en mms til mora di, og slå av telefonen, så ser du om den kommer flere ganger til hu. En avslått telefon sender hvertfall ikke mms av seg selv! Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Høres ut som et typisk Telenor problem ! Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Høres ut som et typisk Telenor problem ! Jeg har netcom Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 dette er nok nettverket om har hikke, ikke noe galt med telefonen.HAr hatt det slik flere ganger og med flere telefoner. Men jeg har ikke måtte ha betalt for det da. er jo en enkel måte å teste det på, send en mms til mora di, og slå av telefonen, så ser du om den kommer flere ganger til hu. En avslått telefon sender hvertfall ikke mms av seg selv! men altså ALLE jeg har sendt mms til mottar dem fleeeere ganger, og jeg betaler hver gang, dette er sykt, hvordan kan det ikke være telefonen ??? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 innstillingen din står på :: motta mms : bare fra hjemmenettverk. sett den på : alltid Dette forekommer OFTE på netcom Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Dette skjer på NetCom også ! Selv med Talk - abonnemang. Og loggen var stygglang. SMS var sendt med 5-10 sek.mellomrom. Antagelig samme SMS med opp til 8 repetisjoner. Men de er i det minste villige til å ordne opp i ettertid. Litt vanskelige har de vært, og vi måtte prate med mange før det løste seg. For vår del ble vi tilbudt - Kr.500 på neste avregning, og det anser vi enkelt og greitt. Det dekker nok ikke fullt ut, men OK. Telefonen er en 8310. Det KAN jo være den ??? Hva som blir løsningen hvis dette fortsetter vet jeg ikke da ! Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 innstillingen din står på :: motta mms : bare fra hjemmenettverk. sett den på : alltid Dette forekommer OFTE på netcom Det har ingenting med saken å gjøre , den sto på av , og det er for å hindre at jeg får mms fra utlandet som koster meg masse penger Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 dette er en feil fra netcoms side... feilen er visst meldt og de jobber med saken.... ingenting med telenor å gjøre nei.....ta kontakt med netcom for mer info Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 dette er en feil fra netcoms side... feilen er visst meldt og de jobber med saken.... ingenting med telenor å gjøre nei.....ta kontakt med netcom for mer info Typisk at det skjer på dagen jeg har fått mms telefon, har du en link til der de bekrefter tilfellet ?? Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 nei jeg har ikke det... men vært i kontakt med netcom 05050..... det er fullstending klar over saken og sku rette det opp så fort som mulig... ta kontakt med dem for mer info du.... du må jo eventuellt få tilbake betalt pengene dine, siden dette er en feil... Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 nei jeg har ikke det... men vært i kontakt med netcom 05050..... det er fullstending klar over saken og sku rette det opp så fort som mulig... ta kontakt med dem for mer info du.... du må jo eventuellt få tilbake betalt pengene dine, siden dette er en feil... Hoho, viss mmsa som telenor brukere har sendt meg plutselig kommer...da får jeg det travelt Men har du opplevd det samme, at mmsa blir sendt mange ganger ??? Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 jeg har telenor, nei har faktisk aldri opplevd det.. men en venninde av meg har netcom... hu sliter litt akkurat nå.. aldri hørt om det tidligere, dette er en feil som har oppstått idag.. dem får vel litt av en jobb og gjøre når det gjelder å tilbakebetale alt.... for det blir trekt fra kortet ditt eller?? Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 jeg har telenor, nei har faktisk aldri opplevd det.. men en venninde av meg har netcom... hu sliter litt akkurat nå.. aldri hørt om det tidligere, dette er en feil som har oppstått idag.. dem får vel litt av en jobb og gjøre når det gjelder å tilbakebetale alt.... for det blir trekt fra kortet ditt eller?? ja, begynte å lure litt når 10 mmser plutselig skulle koste 200 kr Lenke til kommentar
jendor Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Hvis det er feil, så bør du få tilbake pengene. Ellers.. ring forbrukerombudet ellernoe Lenke til kommentar
Errae Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 innstillingen din står på :: motta mms : bare fra hjemmenettverk. sett den på : alltid Dette forekommer OFTE på netcom Det har ingenting med saken å gjøre , den sto på av , og det er for å hindre at jeg får mms fra utlandet som koster meg masse penger sier seg selv da ! Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Hvis det er feil, så bør du få tilbake pengene. Ellers.. ring forbrukerombudet ellernoe ta å ring netcom du... trenger ikke blande inn forbrukerombudet.. du får sikkert pengene dine tilbake vettu.. tror ik det blir noe problem.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå